  • 1. Data: 2017-03-23 11:45:01
    Temat: Polscy mechanicy zatrzymali produkcję BMW na 40 minut. Byli pod wpływem. Straty? Milion euro
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Dwóch pracowników fabryki BMW w Monachium sparaliżowało produkcję i
    spowodowało ogromne straty. Mężczyźni z Polski poczuli się źle po
    spożyciu alkoholu i dopalaczy.

    Dwaj Polacy pracowali w monachijskiej fabryce przy montażu elementów
    układu wydechowego w samochodów BMW. Podczas nocnej zmiany postanowili
    uprzyjemnić sobie czas paląc skręty z syntetycznej mieszanki ziół.
    Substancja źle zadziałała na mechaników i obaj mieli zemdleć w szatni
    pracowniczej. Brak Polaków zauważyli przełożeni, którzy szybko ich
    odnaleźli i wezwali pogotowie.

    Badania wykazały, że jeden z mężczyzn miał w organizmie dosyć pokaźne
    stężenie alkoholu we krwi, drugi - niewielką dawkę amfetaminy.
    Ogromne straty

    Produkcja została wstrzymana na 40 minut. - To pierwszy raz, kiedy do
    zatrzymania linii produkcyjnej dochodzi przez alkohol czy narkotyki -
    powiedział rzecznik BMW.
    Zdaniem Berliner Morgenpost, straty spowodowane przez "niedyspozycję"
    Polaków wyniosły milion euro.

    T.

    Ps. Wydaje mi się to jakimś fejkiem. Zwiedzałem niedawno fabrykę VW i
    wiem, że w momencie słabości pracownika w ciągu kilku minut podchodzi
    zastępca. Czyżby BMW było takim dupnym zakładem z beznadziejną
    organizacją, że nie ma pracowników za podmianę w sytuacjach awaryjnych?
    Przecież każdego na linii może złapać sraczka albo inna przypadłość...

  • 2. Data: 2017-03-23 12:07:05
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, March 23, 2017 at 11:45:06 AM UTC+1, T. wrote:

> [...]
    > organizacją, że nie ma pracowników za podmianę w sytuacjach awaryjnych?
    > Przecież każdego na linii może złapać sraczka albo inna przypadłość...

    Ale jak juz 2 osoby traca przytomnosc, to sugeruje jakis powazny problem... pewnie
    przepisy BHP (i zdrowy rozsadek) nakazuja szybka ewakuacje reszty i sprawdzenie w
    czym problem...

  • 3. Data: 2017-03-23 13:09:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-03-23 o 12:07, WS pisze:

    > Ale jak juz 2 osoby traca przytomnosc, to sugeruje jakis powazny problem... pewnie
    przepisy BHP (i zdrowy rozsadek) nakazuja szybka ewakuacje reszty i sprawdzenie w
    czym problem...

    Z jednej strony masz rację, ale upojenie alkoholowe to raczej czuć... :-)
    No chyba że GW (bo to news z GW) jak zwykle napisała "trzecią prawdę"... :-)
    T.

  • 4. Data: 2017-03-23 13:43:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.03.2017 o 13:09, T. pisze:

    > Z jednej strony masz rację, ale upojenie alkoholowe to raczej czuć... :-)

    Ale tylko u jednego. A nawet jaby było od obydwu czuć. Jak ktoś dzwoni z
    telefonem że bomba, to od dawna wiadomo, ze bomby nie ma...

    Shrek.

  • 5. Data: 2017-03-23 14:44:14
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-03-23 o 13:43, Shrek pisze:

    > Ale tylko u jednego. A nawet jaby było od obydwu czuć. Jak ktoś dzwoni z
    > telefonem że bomba, to od dawna wiadomo, ze bomby nie ma...
    >
    > Shrek.

    Ja to widzę tak - przy taśmie brakuje człowieka - zatrzymuję, dzwonię do
    szefa zmiany, ten wysyła zastępcę, uruchamiam linię, a dopiero potem
    szukam ludzi, gdzie przepadli. Jak Polak albo Rusek - wiadomo, że
    wypity... :-)
    T.

  • 6. Data: 2017-03-23 18:25:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moga zastapic wszystkich Polakow uchodzcami z Afryki.

  • 7. Data: 2017-03-23 20:32:25
    Od: p...@g...com

    I tak właśnie było ... Zanim się zorientowali że to tylko procenty i dragi minęło 40
    minut