  • 1. Data: 2018-08-21 12:12:56
    Temat: Polska firma opracowuje technologię pozwalającą zwiększyć zasięg samochodów zasilanych wodorem
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Taka ciekawostka:

    Era ropy naftowej w motoryzacji powoli dobiega końca. Naukowcy zajmujący
    się rynkiem paliwowym szacują, że do 2050 roku paliwa kopalne przestaną
    pełnić dominującą rolę w branży transportowej i większość pojazdów
    będzie napędzana alternatywnymi źródłami energii. Jednym z najbardziej
    obiecujących surowców jest paliwo wodorowe, które może przyspieszyć
    popularyzację elektrycznych samochodów oraz środków komunikacji
    miejskiej, dzięki zwiększeniu ich efektywnego zasięgu. Polacy budują
    urządzenie, dzięki któremu będzie można zwiększyć zasięg pojazdu
    elektrycznego z ogniwami wodorowymi do kilkuset kilometrów.

    Dalej na:
    https://tinyurl.com/y8fljlmy

    T.

  • 2. Data: 2018-08-21 13:48:42
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-21 o 12:12, T. pisze:
> [...]
    > urządzenie, dzięki któremu będzie można zwiększyć zasięg pojazdu
    > elektrycznego z ogniwami wodorowymi do kilkuset kilometrów.

    Pracujemy też w Polsce nad bardziej śliskim masłem

  • 3. Data: 2018-08-21 20:22:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedys zainspirowany filmem prowadzilem badania nad zawartoscia cukru w cukrze. I
    chcialem zrobic zeby w cukrze bylo 110% cukru. Bylo to w okresie kartek na cukier i
    gdyby badania skonczyly sie pomyslnie to bylo by tyle cukru ze rzad zniosl by kartki
    na cukier.

  • 4. Data: 2018-08-22 15:07:31
    Od: l...@g...com

    Nie byłeś pionierem. Pierwszy był Czechowicz w komedii Bareji.

  • 5. Data: 2018-08-22 15:14:50

    W dniu 2018-08-21 o 12:12, T. pisze:
    > Polacy budują urządzenie, dzięki któremu będzie można zwiększyć zasięg
    > pojazdu elektrycznego z ogniwami wodorowymi do kilkuset kilometrów.

    Ale zasięg Toyoty Mirai to dziś podobno 500 km zasięgu

    Więc...