  • 71. Data: 2019-02-25 06:50:33
    Temat: Re: Polska nauka - grafen
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-25, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:
> [...]
    -grafen-znalazly-sie-w-azotach

    > Podoba mi się koncepcja wytwarzania tlenku grafenu. Zapewne nie wymaga
    > unijnych pozwoleń na emisję :-)

    Moze wymagać tyle, że odnośnie tleków azotu. Sam tlenek grafenu to ma
    tyle pi razy drzwi z tlenkiem wspólengo ile ma kopeć ze świecy.

    --
    Marcin

  • 72. Data: 2019-02-25 17:17:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >możliwość znalezienia rozwiązań niszowych. Dla jednego z takich
    >rozwiązań planujemy zlecić prace badawcze - poinformowało nas biuro

    Ciekawe.
    Jedna panstwowa firma obsadzona ludzmi Prezesa zrezygnowala, to
    znalazla sie druga, tez obsadzona ludzmi Prezesa ?

    Czy jednak w tym obsadzaniu obowiazuja sredniowieczne stosunki lenne ?

    A moze tak naprawde to chodzi o te analize, przygotowana przez
    "profesjonalna firme" ?

    J.

  • 73. Data: 2019-02-26 01:36:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy jednak w tym obsadzaniu obowiazuja sredniowieczne stosunki lenne ?
    >
    > A moze tak naprawde to chodzi o te analize, przygotowana przez

    Albo o szum medialny i podrzucanie niechcianego jaja. Ten artykuł nie
    zawiera żadnych konkretów odnosnie ani analizy, ani ewentualnych
    obszarów aplikacyjnych. Jedyny "konkret" to, że zastosowania
    niechemiczne. I teraz nie wiem, czy to dla podkreslenia, bo mamy
    "Azoty", czy tez wczesniejsze plany dotyczyły właśnie zastosowań
    głównie chemicznych, co byłoby bardzo dziwne.

    --
    Marcin