  • 1. Data: 2018-11-15 20:05:19
    Temat: Polska sie elektryfikuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czyli Lasy Panstwowe kupily 15 BMW i3

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/lasy-państwo
    we-przesiadają-się-do-nowych-bmw-volkswagen-przegrał
    -milionowy-przetarg/ar-BBOLYba

    Moze i dobrze, ale ...
    -gdzie te polskie samochody elekryczne ?
    -Ursusy sie nie nadawaly ?
    -gdzie oni beda tym jezdzic ... naczelnik wojewodzki do domu ?

    J.

  • 2. Data: 2018-11-15 22:53:17
    Temat: Re: Polska sie elektryfikuje
    Od: tom <t...@l...localdomain>

    Dnia 15.11.2018 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    -milionowy-przetarg/ar-BBOLYba

    > Moze i dobrze, ale ...
    > -gdzie te polskie samochody elekryczne ?

    A tutaj: https://spidersweb.pl/autoblog/polski-samochod-elekt
    ryczny-syrena-nixi/

  • 3. Data: 2018-11-16 03:04:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat to ze lasy panstwowe kupuja sobie drogie zabawki mnie nie dziwi. Kasy maja do
    oporu, zarzadzaja 1/3 powierzchni Polski.

  • 4. Data: 2018-11-16 07:42:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Nov 2018 18:04:23 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Akurat to ze lasy panstwowe kupuja sobie drogie zabawki mnie nie dziwi. Kasy maja
    do oporu, zarzadzaja 1/3 powierzchni Polski.

    Ale mozna bylo sobie kupic takie fajne terenowe BMW, w dieslu :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-11-16 09:39:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2018 07:42:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale mozna bylo sobie kupic takie fajne terenowe BMW, w dieslu :-)

    Pewnie już mają :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-11-16 11:16:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Nov 2018 20:05:19 +0100, J.F.

    > Moze i dobrze, ale ...

    Paranoja, te BMW jest absurdalnie drogie. :/
    Jakby Leafa nie mogli kupić, albo innego I-MiEVa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2018-11-16 18:15:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Thu, 15 Nov 2018 20:05:19 +0100, J.F.
    >Paranoja, te BMW jest absurdalnie drogie. :/

    Tylko ciut drozsze niz VW, a znacznie lepsze :-)

    >Jakby Leafa nie mogli kupić, albo innego I-MiEVa.

    Moze nie spelnialy wymogow, a moze byly jeszcze drozsze ...

    J.

  • 8. Data: 2018-11-17 11:45:33
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-11-16 07:42, J.F. wrote:
    [...]
    > Ale mozna bylo sobie kupic takie fajne terenowe BMW, w dieslu :-)
    To BMW produkuje jakieś terenówki? Takie prawdziwe, a nie jakieś SUV-y.

  • 9. Data: 2018-11-18 11:27:49
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Nov 2018 11:16:44 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Jakby Leafa nie mogli kupić, albo innego I-MiEVa.

    Leafa ma UTK. Codziennie widzę go podpiętego do słupka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06