  • 1. Data: 2011-01-21 08:25:49
    Temat: Polskie jednoślady z muzeach
    Od: stepow <WYWAL_TO@.z.pl>

    Witam wszystkich,

    czy ktoś z was widział może np. muzea techniki ze zbiorami polskich
    motocykli?
    W internecie znalazłem muzeum w Szczecinie:
    http://muzeumtechniki.eu/

    niestety jeszcze tam nie byłem, przy pierwszej okazji postaram się to
    nadrobić. Znacie może inne muzea warte zobaczenia?

    Dziękuję z góry za podpowiedzi :-)

    Marek, Wrocław

  • 2. Data: 2011-01-21 14:55:54
    Temat: Re: Polskie jednoślady z muzeach
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-01-21 09:25, stepow pisze:
    > Witam wszystkich,
    >
    > czy ktoś z was widział może np. muzea techniki ze zbiorami polskich
    > motocykli?

    http://www.gdynskie-muzeum-motoryzacji.pl/

    Nieduże muzeum, ale wejść, zobaczyć i posłuchać o indywidualnych
    historiach sprzętów warto.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 3. Data: 2011-01-21 16:03:17
    Od: rufus <r...@w...pl>

    W dniu 21.01.2011 09:25, stepow pisze:
> [...]
    >
    > niestety jeszcze tam nie byłem, przy pierwszej okazji postaram się to
    > nadrobić. Znacie może inne muzea warte zobaczenia?

    Niedawno powstale muzeum WSK
    http://mok.swidnik.pl/wsk/viewpage.php?page_id=28

  • 4. Data: 2011-01-22 00:58:35
    Od: marider <m...@g...pl>

    W Bialymstoku jest Muzeum Motoryzacji na Weglowce, tez troche starych
    sprzetow stoi..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2011-01-22 12:46:45
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Dziękuję z góry za podpowiedzi :-)

    w muzeum motoryzacji w Warszawie na Żelaznej była kilka sztuk motocykli.
    Tylko nie wiem czy ich z tamtej lokalizacji nie wygonili...

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2011-01-28 23:15:38