  • 11. Data: 2019-09-11 18:18:31
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 13:43, p...@g...com pisze:

    > jak dla mnie wymuszenie kierujacem autem ale moze sie nie znam :-)
    >
    > JF poproszę o zestaw (mogą być absurdalne) argumentów aby pomoc kulsonom klepnąć
    winę tego na moto :-)

    Zupełnie nie absurdalny - należy sprawdzić kim jest 35 latka, albo kto
    jest jej "partnerem".

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-09-11 18:55:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 11-09-2019 o 17:35, Irek.N. pisze:

    >Ty.

    A jak Irek jest sedzia ? :-P

    >Ty.

    Oj ...obaj maja ustapic pierwszenstwa :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-09-11 19:09:43
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    W dniu 2019-09-11 o 18:15, mk4 pisze:
    Durne tłumaczenie. Powinna mieć tego świadomość i odczekać tyle czasu,
    > żeby coś będące za znakiem zmieniło pozycje i stało się widoczne.
    >
    > Nie widzisz - nie jedziesz.
    >
    > Komu dają teraz te uprawnienia? Ćwokom?

    Zauważcie proszę, że skręcała bardzo wolno, motocyklista miał długą
    drogę na której mógł zacząć hamować. Nie udało się, albo się przygapił,
    albo zasuwał, albo po prostu zamarł ze strachu. Zakładam, że hamulce to
    w ogóle miał.

    Oczywistym jest, że kobieta nie powinna zacząć manewru, ale z drugiej
    strony, czy będąc na jej miejscu na 100% zauważył bym motocyklistę?
    Tłumaczenia w stylu poczekaj aż coś wyjedzie z za znaku jest ... słabe
    delikatnie mówiąc.

    Jak dla mnie, to było tak, że kobieta nie zauważyła, skręcała zbyt
    powoli - ale to nie wykroczenie tylko słabość kierowcy.
    Motocyklista założył, że kobieta zdąży zjechać zanim on dojedzie i nie
    hamował. Niestety się przeliczył.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2019-09-11 19:33:01
    Od: p...@g...com

    --Zauważcie proszę, że skręcała bardzo wolno, motocyklista miał długą
    drogę na której mógł zacząć hamować.

    Każdy widzi co chce. Ja widzę Grażynę co nie widzi i jedzie na zombiaka ;-)

  • 15. Data: 2019-09-11 19:34:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Zupełnie nie absurdalny - należy sprawdzić kim jest 35 latka, albo
    >kto jest jej "partnerem".

    Niby tak ... ale przeciez kulsony musza przesluchac obie strony.

    A moze sie motocyklista przyzna, ze to jego wina i mandat podpisze ?
    :-)

    Ciekawe co bedzie, jak motocyklista dlugo bedzie nieprzytomny ...
    sprawa sie przedawni ?

    No bo jakby zmarl, to by kontynuowano sprawe bez przesluchiwania ...

    J.

  • 16. Data: 2019-09-11 19:35:05
    Od: p...@g...com

    --PS. Sam fakt, ze u kogokolwiek zamajaczyła tu jakaś wątpliwość świadczy
    o całkowitym zidioceniu społeczeństwa.

    Mówimy o policjantach. Takich samych tytanach intelektu jak ci którzy twierdzili że
    koleś na hulajnodze to pieszy a potem rakiem się wycofali ;-)

  • 17. Data: 2019-09-11 19:37:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Zauważcie proszę, że skręcała bardzo wolno, motocyklista miał długą
    drogę na której mógł zacząć hamować.

    >Każdy widzi co chce. Ja widzę Grażynę co nie widzi i jedzie na
    >zombiaka ;-)

    Grazyna poczatkowo istotnie nie widzi motucyklisty, za to widzi kawal
    pustej jezdni.

    A potem jest taki czas, gdy juz motor widac, ale Grazyna ... albo nie
    patrzy, albo nie wie co zrobic.

    A z kolei jej melepckie wyjezdzanie moglo i motocykliste zmylic -
    myslal, ze go przepuszcza ...

    No coz - nastepnym razem oboje beda bardziej uwazac :-)

    J.

  • 18. Data: 2019-09-11 19:38:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2019-09-11 o 13:43, p...@g...com pisze:
> [...]
    uderzyl-w-samochod-kto-zawinil,968617.html

    To zobacz, a potem pisz :-)

    J.

  • 19. Data: 2019-09-11 19:56:01
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 18:18, Shrek pisze:

    > Zupełnie nie absurdalny - należy sprawdzić kim jest 35 latka, albo kto
    > jest jej "partnerem".

    A partnerem jest (albo był) motocyklista....

    Ja tu widzę że kamera jest bardziej na środku, zakładając że auto jest w
    wersji EU to babka siedziała po lewej, czyli powinna lepiej widzieć niż
    kamera.
    Ja widzę dość wcześnie na nagraniu motocyklistę, ale mając taką sytuację
    bym się zatrzymał i przyjrzał jeśli tło by mi się ruszało.
    Kolejna sprawa motocyklista walnął w przód a nie jak już zjeżdżała.
    Wg. mnie jej wina, jak by moto walnął w tylne nadkole to
    powiedział bym że wina gostka na motorze. Wtedy rzeczywiście mogła by
    nie widzieć i przy znacznej jego prędkości nie miała szans zza znaku
    dojrzeć.

    --
    --- xyz

  • 20. Data: 2019-09-11 20:44:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-09-11 o 19:33, p...@g...com pisze:
    > --Zauważcie proszę, że skręcała bardzo wolno, motocyklista miał długą
    > drogę na której mógł zacząć hamować.
    >
    > Każdy widzi co chce. Ja widzę Grażynę co nie widzi i jedzie na zombiaka ;-)

    Spotkała się Grażyna z kozakiem młotocyklistą, który na moje oko w
    terenie zabudowanym tak ponad setkę. Obydwojgu nauczka się należała.
    Każde dostało swoją część. Dla mnie wina 50/50.