  • 1. Data: 2016-08-23 20:52:06
    Temat: Pomoc w identyfikacji buzzera
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hej,

    W starym pilocie od alarmu (z powiadomieniem) jest buzzer, który już
    dokonał żywota. Chciałbym kupić nowy, ale cholera wie, co to jest :(

    Parę faktów:

    - średnica 9mm
    - wysokość 4.5mm
    - rozstaw nóżek 150mils
    - rezystancja cewki 16ohm
    - zaznaczona polaryzacja
    - od spodu widać małą PCB
    - po rozłożeniu są trzy elementy - podstawa z cewką, membrana z małym
    magnesem i górny plastik
    - jak działał, to był dosyć głośny

    Kilka zdjęć: http://www.chmurka.net/r/buzzer/

    Macie pojęcie, co to może być i gdzie to można dostać?

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2016-08-23 21:14:33
    Temat: Re: Pomoc w identyfikacji buzzera
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Wysocki napisał:

> [...]
    > - jak działał, to był dosyć głośny
    >
    > Kilka zdjęć: http://www.chmurka.net/r/buzzer/
    >
    > Macie pojęcie, co to może być i gdzie to można dostać?

    W starych modemach telefonicznych takie montowano. To one, te buzzery,
    robiły "bzzz-chrrr-wrr-szszsz". Znalazłem właśnie taki modem w szprgałach.
    Buzzer w nim różni się od tego ze zdjęcia tylko tym, że znak plusa ma
    na wklęsło wytłoczony w plaskitu, a nie malowany na biało. Nie jest mi
    potrzebny. W razie czego można dostać.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2016-08-23 21:52:02
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

> [...]
    > Buzzer w nim różni się od tego ze zdjęcia tylko tym, że znak plusa ma
    > na wklęsło wytłoczony w plaskitu, a nie malowany na biało. Nie jest mi

    Hmm, znalazłem w międzyczasie taki:
    http://www.tme.eu/en/details/ld-bzel-t24-0904/electr
    omagnetic-sounders-wo-generator/loudity/

    Parametry niby się zgadzają, jest też w Sławmirze, do którego mam rzut
    kamieniem, więc jutro zadzwonię i spytam... różni się tylko tym że jest
    SMD, ale przerobić na THT to nie będzie problem.

    Ale jak nie będą mieli w Sławmirze to pewnie się zainteresuję, bo ceny
    wysyłki z TME zawsze były kosmiczne :)

    Dzięki za odpowiedź!

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 4. Data: 2016-08-24 12:39:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Ale jak nie będą mieli w Sławmirze to pewnie się zainteresuję, bo ceny
    > wysyłki z TME zawsze były kosmiczne :)

    Zamówiłem w Sławmirze, temat nieaktualny. Dzięki za zainteresowanie!

    --
    http://www.chmurka.net/