  • 1. Data: 2017-01-01 16:24:26
    Temat: Pomoc w wyborze motocykla
    Od: Bizio <Kamil9k@_NOSPAM_o2.pl>

    Siema wszystkich od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem r6 2003 wtrysk,
    aktualnie poszukuje jakiegoś litra niestety nie moge ostatecznie się
    zdecydować co wybrać. Moje finanse na Moto to 30 tys kusi mnie rn 22 oraz
    k9 1000 oraz BMW 1000rr ale BMW ciężko znalesc w tych pieniądzach i
    podobno silniki nie są tak żywotne. JesZcze druga propozycja w niższych
    pieniądzach ale bardzo mi sie podobają te Moto czyli rn 19 oraz honda
    1000rr od 2004 I tutaj rodzi się moje pytanie czy lepiej wydać więcej i
    mieć nowszego sprzeta czy lepiej przyoszczedzic i kupić rn 19 albo 1000rr
    najbardziej boję się ze kupie rn 19 i bede musiał od razu kosz sprzegloqy
    robić 21 tys koszt zakupu +kosz 2500 to prawie dokładam 2 tys i mam rn
    22. Jeśli chodzi o 1000rr to boję się ze motocykl tylu letni będzie już
    wyzylowany i dlugo mi nie posluzy. Szukam litra ponieważ jeżdżę często w
    dalsze trasy i nie chce mi sie redukować biegów ale też czasami do
    poscigania się z kumplami

  • 2. Data: 2017-01-01 18:00:52
    Temat: Re: Pomoc w wyborze motocykla
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bizio Kamil9k@_NOSPAM_o2.pl ...

> [...]
    > sprzegloqy robić 21 tys koszt zakupu +kosz 2500 to prawie dokładam 2
    > tys i mam rn 22. Jeśli chodzi o 1000rr to boję

    Kuzwa, naprawde 10 zdan jednym ciągiem bez pojedynczego znaku
    interpunkcyjnego? Naprawde?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 3. Data: 2017-01-01 20:45:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 1 stycznia 2017 18:00:52 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Kuzwa, naprawde 10 zdan jednym ciągiem bez pojedynczego znaku
    > interpunkcyjnego? Naprawde?

    Wiesz może ma inne talenta, gość ma luźne 30 tysiaków, ja np.
    nie mogę się pochwalić takim faktem ;)

    L.

  • 4. Data: 2017-01-01 23:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > Wiesz może ma inne talenta, gość ma luźne 30 tysiaków, ja np.
    > nie mogę się pochwalić takim faktem ;)

    To fakt. Ale ja co do zasady nie robię pochwał za sam fakt posiadania kasy
    - w zbyt różny sposób można się jej dorobić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 5. Data: 2017-01-02 07:19:33
    Od: Bizio <Kamil9k@_NOSPAM_o2.pl>

    Ciężko pracowałem na swoje marzenia, nawet po 14 H dziennie ,nie chwalę
    się tylko
    pytam co najlepiej wybrać w tej kasie

  • 6. Data: 2017-01-02 09:54:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bizio Kamil9k@_NOSPAM_o2.pl ...

    > Ciężko pracowałem na swoje marzenia, nawet po 14 H dziennie ,nie chwalę
    > się tylko
    > pytam co najlepiej wybrać w tej kasie

    Alez ja ci nie robiłem zarzutu, ze się chwalisz. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 7. Data: 2017-01-16 17:56:09
    Od: t...@g...com

    Weź tego który Ci się najlepiej podoba. Piszę to całkiem serio. Jeżeli chodzi o
    konkretny egzemplarz to tu rok produkcji ma mniejsze znaczenie tzn. liczy się przede
    wszystkim stan techniczny. Motocykl można 'zajechać' w jeden sezon, tym bardziej
    sportowy który z reguły nie kupuje się po to żeby jeździć nim na krajoznawcze
    wycieczki.Z każdego z tych motocykli które wymieniłeś będziesz bardzo zadowolony. Na
    zwykłych drogach są super.