  • 1. Data: 2009-01-03 14:51:16
    Temat: Pomoc w wyborze sieci na kartę
    Od: m...@g...com

    Witam,

    Potrzebuję wybrać sieć komórkową spełniającą następujące parametry:
    1. Na kartę.
    2. Możliwość dzwonienia z numeru przez cały rok (tylko odbieranie
    odpada).
    3. Najmniej wydawać na doładowania.
    4. Cena połączeń i SMSów mnie nie interesuje ponieważ z telefonu
    będzie mało
    dzwonione.

    Ogólnie ma być to telefon awaryjny z którego zasadniczo nie będzie
    się
    dzwonić ale jakby trzeba było to musi mieć taką możliwość non-stop.

    Sprawdziłem kilka sieci i wychodzi na to, że minimum wydanej kwoty to
    200zł.

    np. Era, Orange GO, Simplus, Sami Swoi, CarrefourMova.pl, heyah.pl
    4 doładowania po 50zł dają przedłużenia ważności warty o 4x3 miesiące
    czyli
    rok na rozmowy wychodzące.

    Jakoś innych operatorów nie kojarzę. Aha jeszcze myAvon ale tam
    informacji
    którą szukałem nie znalazłem a konsultantki nie chcę zapraszać bo
    zostanę z
    kuferkiem kosmetyków w rękach :-)

    Proszę o informację jeśli przegapiłem jakiegoś operatora oraz info o
    myAvon
    jeśli ktoś się orientuje.

    Pozdrawiam,
    Marek Mak

  • 2. Data: 2009-01-03 14:57:59
    Temat: Re: Pomoc w wyborze sieci na kartę
    Od: Tomek <a...@p...onet.pl>

    m...@g...com pisze:
> [...]
    > zostanę z
    > kuferkiem kosmetyków w rękach :-)
    >
    > Proszę o informację jeśli przegapiłem jakiegoś operatora oraz info o

    tylko MOBILKINB, 10zł przedłuża konto na 3 miesiące i tanie połączenia,
    39gr
    az

  • 3. Data: 2009-01-03 14:59:03
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    m...@g...com pisze:
    > Witam,

    Zdaje się, że mobilking ma 10zł na 3 m-ce

  • 4. Data: 2009-01-03 14:59:44
    Od: Tomek <a...@p...onet.pl>

    Tomek pisze:

    > tylko MOBILKINB, 10zł przedłuża konto na 3 miesiące i tanie połączenia,
    > 39gr
    > az

    literówka, MOBILKING :)

  • 5. Data: 2009-01-03 15:00:09
    Od: Tomek <a...@p...onet.pl>

    Tomek pisze:

    > tylko MOBILKINB, 10zł przedłuża konto na 3 miesiące i tanie połączenia,
    > 39gr
    > az

    literówka, MOBILKING :)

  • 6. Data: 2009-01-03 20:22:08
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Obecnie mBank w ofercie mTelefonia ma myślę ciekawą ofertę; tylko 35 zł
    na rok - > http://mobile.pl/10515

    Pozdrawiam
    Navy

  • 7. Data: 2009-01-04 07:46:40
    Od: Tomek <a...@p...onet.pl>

    Navy pisze:
    > Obecnie mBank w ofercie mTelefonia ma myślę ciekawą ofertę; tylko 35 zł
    > na rok - > http://mobile.pl/10515
    >
    > Pozdrawiam
    > Navy

    tak, ale to jest tylko promocja i nic nie piszą o następnych latach
    tańszy jest mobilking, tu całe doładowanie masz na możliwość dzwonienia
    i tańsze połączenia
    az

  • 8. Data: 2009-01-04 17:22:12
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Sun, 04 Jan 2009 08:46:40 +0100, Tomek <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >tak, ale to jest tylko promocja i nic nie piszą o następnych latach
    >tańszy jest mobilking, tu całe doładowanie masz na możliwość dzwonienia
    >i tańsze połączenia

    A jak wygląda jakość połączeń? Zamierzam się wynieść z tak-taka razem
    z numerem, ale mk korzysta z infrastruktury ptc, więc nie wiem czy nie
    wpadnę z deszczu pod rynnę? ;-)
    A w tak-taku ostatnio coraz częściej coś przerywa podczas rozmowy
    pomimo pełnego zasięgu... jest fatalnie...

    --
    A.

  • 9. Data: 2009-01-04 20:19:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Navy pisze:
    > Obecnie mBank w ofercie mTelefonia ma myślę ciekawą ofertę; tylko 35 zł
    > na rok - > http://mobile.pl/10515

    5zł na koncie buhahaha i tak doladujesz to jaki sens.