  • 1. Data: 2016-02-08 15:18:58
    Temat: Pompka próżniowa
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Cześć. Używa ktoś z Was jakiejś ręcznej pompki próżniowej do wymiany
    płynu hamulcowego? Potrzebuję właściwie do motocykla, ale to chyba nie
    ma większej różnicy. Mityvac często używają, ale mają sporo
    niepochlebnych opinii. Można kupić na aledrogo pompki w okolicach 100zł,
    ale obawiam się o ich jakość (czo przetrwaja chociaż jedną wymianę) :)
    Podzielcie się doświadczeniem proszę.

    Pozdrawiam
    charwel

  • 2. Data: 2016-02-08 15:41:58
    Temat: Re: Pompka próżniowa
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-02-08 o 15:18, charwel(Oo)==::: pisze:
> [...]
    > niepochlebnych opinii. Można kupić na aledrogo pompki w okolicach 100zł,
    > ale obawiam się o ich jakość (czo przetrwaja chociaż jedną wymianę) :)

    Nie mam doświadczenia, ale w najnowszej gazetce z Lidla jest pompka
    elektryczna do oleju, zasilana z aku. Może się nada. 74,90zł.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-02-08 18:32:57
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > różnicy. Mityvac często używają, ale mają sporo niepochlebnych opinii. Można

    A czemu nie chcesz uczciwie, po ludzku, samociekiem?
    Wojtek

  • 4. Data: 2016-02-08 19:18:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo sobie chce pompke kupic i szuka potwierdzenia ze to fajny gzor.

  • 5. Data: 2016-02-08 21:14:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.02.2016 o 15:18, charwel(Oo)==::: pisze:
> [...]
    > niepochlebnych opinii. Można kupić na aledrogo pompki w okolicach 100zł,
    > ale obawiam się o ich jakość (czo przetrwaja chociaż jedną wymianę) :)

    może zrób sobie inrerfejs pomiędzy układ hamulcowy a odkurzacz?

  • 6. Data: 2016-02-09 10:20:45
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2016-02-08 o 18:32, wowa pisze:

    > A czemu nie chcesz uczciwie, po ludzku, samociekiem?
    > Wojtek

    Samociekiem czyi grawitacyjnie? :)
    Nie bardzo się da, ponieważ jeden z odpowietrzników znajduje się sporo
    wyżej od zbiorniczka płynu.

    charwel

  • 7. Data: 2016-02-09 10:21:53
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2016-02-08 o 21:14, ToMasz pisze:

    > może zrób sobie inrerfejs pomiędzy układ hamulcowy a odkurzacz?

    Niestety nie mam dostępu energii elektrycznej w miejscu pracy ;)

    charwel

  • 8. Data: 2016-02-09 12:08:29
    Od: tadzik <n...@b...pl>

    "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl> Wrote in message:

    > Niestety nie mam dostępu energii elektrycznej w miejscu pracy ;)
    >
    > charwel

    No to w takim razie jeszcze jeden interfejs; między odkurzaczem a
    agregatem prądotwórczym ;)
    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 9. Data: 2016-02-09 13:51:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > niepochlebnych opinii. Można kupić na aledrogo pompki w okolicach 100zł,
    > ale obawiam się o ich jakość (czo przetrwaja chociaż jedną wymianę) :)

    Kup sobie soczek:
    http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina-7

    Będziesz miał i sok, i pompkę.

    Piszę poważnie. Takie pompki wytrzymują po kilkanaście co najmniej
    wymian płynu hamulcowego w samochodach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2016-02-09 21:48:40
    Od: Hinek <h...@f...pl>

> [...]
    > niepochlebnych opinii. Można kupić na aledrogo pompki w okolicach 100zł,
    > ale obawiam się o ich jakość (czo przetrwaja chociaż jedną wymianę) :)

    Kup w aptece strzykawkę 100 ml i w jakimś motoryzacyjnym sklepie
    kawałek wężyka...Potem wyrzuć. Jak tego użyć chyba nie muszę tłumaczyć.

    --
    Hinek