  • 1. Data: 2023-10-25 08:43:06
    Temat: Ponowne użycie termopadów
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Mam konsolę PS4 Slim. Kilka miesięcy temu zrobiłem jej gruntowne
    czyszczenie, połączone z wymianą pasty termorpzewodzącej na APU oraz
    termopadów na układach pamięci i przetwornicach. W miejscu (mających
    raczej złą opinię) fabrycznych padów zastosowałem Gelid GP-Extreme.

    Kilka dni temu musiałem jeszcze raz otworzyć konsolę, żeby naprawić
    inny, niezwiązany (i raczej drobny) problem. Niestety wymagało to
    zdjęcia górnej pokrywy ekranu PCB, który pełni także funkcję radiatora i
    jest dociśnięty do temopadów na pamięciach.

    Naprawa przebiegła pomyślnie, konsolę skręciłem ponownie, wszystko
    działa. Tylko teraz zaczynam się zastanawiać: czy przypadkiem po każdym
    zdjęciu tej pokrywy nie powinienem wymienić jeszcze raz termopadów?
    Nadal będą miały dobry kontakt z pokrywą, czy jednak (dla świętego
    spokoju) powinienem założyć świeże?

  • 2. Data: 2023-10-25 09:18:34
    Temat: Re: Ponowne użycie termopadów
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 25.10.2023 o 08:43, Atlantis pisze:
    > powinienem założyć świeże?

    Polski YT-bowy guru od konsol mówi, że nie.

    Robert

  • 3. Data: 2023-10-25 21:39:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uhaddq$2vbqk$1@news.icm.edu.pl>
    user Atlantis pisze tak:

> [...]
    > termopadów? Nadal będą miały dobry kontakt z pokrywą, czy jednak
    > (dla świętego spokoju) powinienem założyć świeże?

    montuję w pracy termopady i jeśli są nieuklepane to nie zmieniam.
    Patrzę suwmiarką i pod światło czy nie ma przerwy.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.