eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia › Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2016-05-23 14:58:08
    Temat: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy którykolwiek z operatorów stacjonarnych oferuje ponowne wybieranie numeru (czy po
    prostu połączenie z numerem aktualnie zajętym) po sygnale zajętości?
    Funkcja ta teoretycznie jest w centralach, w praktyce nie spotkałem się z jej
    realizacją.
    Oczywiście można realizować ponowne wybieranie dzięki funkcjom aparatu telefonicznego
    (miałem takiego Panasonica KX-T...., po zajętości dzwonił bodajże do 10 razy w coraz
    większych odstępach czasu) lub zwykle faksu (no tu da się zwykle ustawić w zerokich
    granicach ponowne wybieranie w przypadku zajętości), ale ja pytam o centrale.


  • 2. Data: 2016-05-23 23:25:14
    Temat: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-05-23 o 14:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy którykolwiek z operatorów stacjonarnych oferuje ponowne
    > wybieranie numeru (czy po prostu połączenie z numerem aktualnie
    > zajętym) po sygnale zajętości?


    Nie zetknąłem się u żadnego z tych operatorów, z którymi miałem do
    czynienia, ale onegdaj pracowałem w dużym centrum biurowym, gdzie była
    własna centrala telefoniczna posiadająca taką funkcję:
    1. Dzwonię, a tu "zajęte"
    2. Wykręcam numer odpowiedniej usługi, i odkładam słuchawkę.
    3. Po pewnym czasie centrala oddzwania, i łączy mnie z owym numerem.

    W praktyce to nie do końca się sprawdzało, zdaje się że dlatego (nie
    jestem pewien), że połączenie tak realizowane - nie było "rozpoznawane":
    kto i dlaczego do diaska dzwoni??! ;-)


  • 3. Data: 2016-06-01 14:22:29
    Temat: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Różnica m.in. taka, że "Twoja" centrala musi wykonać ponowną próbę połączenia, i znów
    trafi na zajęty, lub nie.
    Centrala wzywanego numeru mogłaby sama kolejkować chętnych (no powiedzmy 2-3
    pierwszych).
    Inna sprawa, że gdy wzywany numer przestaje być zajęty, to dla odmiany wzywający może
    stać się zajęty.
    No pętla Panie ;-))
    Ale komórkowce to rozwiązują przez "możesz pozostać na linii" lub przez sms-a o
    zwolnieniu numeru.

    PS. Chyba miałem kiedyś w firmie podobną do Twojej centralkę i problem był podobny:
    myślałeś, że to do Ciebie dzwonią, a nie że to Ty dzwonisz ;-)


    -----
    > Nie zetknąłem się u żadnego z tych operatorów, z którymi miałem do czynienia, ale
    onegdaj pracowałem w dużym centrum biurowym, gdzie była własna centrala telefoniczna
    posiadająca taką funkcję:
    > 1. Dzwonię, a tu "zajęte"
    > 2. Wykręcam numer odpowiedniej usługi, i odkładam słuchawkę.
    > 3. Po pewnym czasie centrala oddzwania, i łączy mnie z owym numerem.
    > W praktyce to nie do końca się sprawdzało, zdaje się że dlatego, że połączenie tak
    realizowane - nie było "rozpoznawane": kto i dlaczego do diaska dzwoni??! ;-)


  • 4. Data: 2016-06-09 02:14:35
    Temat: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    W dniu 2016-06-01 o 14:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Różnica m.in. taka, że "Twoja" centrala musi wykonać ponowną próbę połączenia, i
    znów trafi na zajęty, lub nie.
    > Centrala wzywanego numeru mogłaby sama kolejkować chętnych (no powiedzmy 2-3
    pierwszych).
    > Inna sprawa, że gdy wzywany numer przestaje być zajęty, to dla odmiany wzywający
    może stać się zajęty.
    > No pętla Panie ;-))
    > Ale komórkowce to rozwiązują przez "możesz pozostać na linii" lub przez sms-a o
    zwolnieniu numeru.
    >
    > PS. Chyba miałem kiedyś w firmie podobną do Twojej centralkę i problem był podobny:
    myślałeś, że to do Ciebie dzwonią, a nie że to Ty dzwonisz ;-)

    A ja używam takiej centrali! Z tym, że można zadecydować - centrala ma
    oddzwaniać, albo nie. A ciekawostką jest, że jak ten ktoś wzywany
    wykonuje serię rozmów, to szału można dostać. Wygląda to mniej więcej tak:

    1. Dzwonię, zajęte, każę oddzwonić.

    2. Tamten odkłada słuchawkę.

    3. Centrala oddzwania, jednak zanim odbiorę (dopiero po odebraniu u
    wzywanego zaczyna dzwonić), tamten już prowadzi następną rozmowę; gdy
    odbieram, słyszę "zajęte".

    GOTO pkt. 2

    Nikt nie zna kodu, by przerwać ten zaklęty krąg. Będzie ci dzwoniła, aż
    tamten gaduła w końcu odbierze połączenie ode mnie.


    --
    Grzexs


  • 5. Data: 2016-06-09 22:35:48
    Temat: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-06-09 o 02:14, Grzexs pisze:
    > jak ten ktoś wzywany wykonuje serię rozmów, to szału można dostać.
    > Wygląda to mniej więcej tak:
    >
    > 1. Dzwonię, zajęte, każę oddzwonić.
    >
    > 2. Tamten odkłada słuchawkę.
    >
    > 3. Centrala oddzwania, jednak zanim odbiorę (dopiero po odebraniu u
    > wzywanego zaczyna dzwonić), tamten już prowadzi następną rozmowę; gdy
    > odbieram, słyszę "zajęte".
    >
    > GOTO pkt. 2
    >
    > Nikt nie zna kodu, by przerwać ten zaklęty krąg. Będzie ci dzwoniła,
    > aż tamten gaduła w końcu odbierze połączenie ode mnie.

    Na upierdliwość taką jedynym sensownym rozwiązaniem wydaje mi się pójść
    do delikwenta osobiście, będzie mniej nerwów ;-)


  • 6. Data: 2016-06-10 08:07:46
    Temat: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Jun 2016 02:14:35 +0200, Grzexs <g...@u...pl> wrote:

    >1. Dzwonię, zajęte, każę oddzwonić.
    >
    >2. Tamten odkłada słuchawkę.
    >
    >3. Centrala oddzwania, jednak zanim odbiorę (dopiero po odebraniu u
    >wzywanego zaczyna dzwonić), tamten już prowadzi następną rozmowę; gdy
    >odbieram, słyszę "zajęte".
    >
    >GOTO pkt. 2
    >
    >Nikt nie zna kodu, by przerwać ten zaklęty krąg. Będzie ci dzwoniła, aż
    >tamten gaduła w końcu odbierze połączenie ode mnie.

    Czasem zamawiam oddzwonienie ale człowiek do którego dzwonię działa w
    "grupie odbierania" gdzie koło niego jest kilka aparatów, odbiera więc
    na takim jaki mu akurat pasuje i do którego ma bliżej. I jak odbierze
    na innym niż oddzwonienie było zamówione to jak już skończymy rozmowę
    to znów mi oddzwania i znów dzwoni do niego na sąsiedni aparat.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl


  • 7. Data: 2016-06-11 20:47:59
    Temat: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: Wojteczek <w...@n...com.pl>

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 14:58:09 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Czy którykolwiek z operatorów stacjonarnych oferuje ponowne wybieranie numeru (czy
    po prostu połączenie z numerem aktualnie zajętym) po sygnale zajętości?
    > Funkcja ta teoretycznie jest w centralach, w praktyce nie spotkałem się z jej
    realizacją.
    > Oczywiście można realizować ponowne wybieranie dzięki funkcjom aparatu
    telefonicznego (miałem takiego Panasonica KX-T...., po zajętości dzwonił bodajże do
    10 razy w coraz większych odstępach czasu) lub zwykle faksu (no tu da się zwykle
    ustawić w zerokich granicach ponowne wybieranie w przypadku zajętości), ale ja pytam
    o centrale.

    Mam taką usługę szpitalu realizowaną przez centralę.
    Najgorsza franca jak istnieje.
    Wchodzisz do pokoju, . chcesz dzwonić- słyszysz wybieranie- ktoś odbiera NIE WIESZ
    GDZIE TEN SYSYSTEM DZWONI! słucham? -- nie to ja słucham?-- Ale to do mnie
    dzwonią!-- ja??-- to ktoś od was dzwonił i zaklepał oddzwaniane ( wciśnij 4) --to nie
    ja! A kto ? nie wiem. KONIEC>> Tylko wkurza. W każdej dyżurce jest kilka osób.
    wchodzą, wychodzą, nikt nie pamięta kto i co od kogoś chciał.
    Podobno jest jakiś kod co to wyłacza. Ale to sekret obsługi centrali. Panasonic

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: