  • 1. Data: 2024-03-04 17:39:46
    Temat: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Ponownie, bo wczoraj wysłałem (przez Chmurkę) dwukrotnie i nie widzę
    postów, nawet na news-archive.

    Smartfon to Galaxy S9+ (SM-G965F) / Android 10.

    W książce telefonicznej jest blisko 2000 zapisów, trzeba dołożyć około 180
    kontaktów z telefonami służbowymi i prywatnymi oraz ewentualnie adresami
    firmowymi (miasto, ulica) oraz adresami e-mail.

    Niestety, okazuje się, że Samsung Kies nie widzi tego telefonu.
    Dla MobiKin Assistant licencja skończyła się już około roku temu. Dziwne,
    bo miałem wersję pełną bez limitów.

    Jakim narzędziem można wyeksportować listę kontaktów, a potem uzupełnioną
    zaimportować ponownie?
    Najchętniej free.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2024-03-05 00:32:31
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 04/03/2024 04:39 pm, Adam wrote:
> [...]
    > bo miałem wersję pełną bez limitów.
    >
    > Jakim narzędziem można wyeksportować listę kontaktów, a potem uzupełnioną

    A nie da sie zsynchronizowac z google contact i potem otworzyc to na PC w
    przegladarce?

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 3. Data: 2024-03-05 00:34:58
    Temat: Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
    Od: puFFpuFF <p...@p...no.net>

    Adam wrote:
    > nie widzę postów...

    (wszystko jest (wielokrotnie); tylko nie tam gdzie trzeba...)

    Trwają manewry imperialistyczno-faszystowsko-bolszewistycznej
    bandy morderców ludzkości NATO, wpierdalają się też do sieci
    kręgowych Internet'u!

    > wyeksportować listę kontaktów, a potem

    Ikona: Kontakty (w teleSRAJu)

    Trzy poziome kreski (po lewej): Zarządzanie kontaktami

    Eksportowanie kontaktów

    Do: Wybrać dokąd wyeksportować

    Powstanie plik: Kontakty.vcf (ścieżka: /Karta pamięci/Download/Kontakty.vcf)

    Przykładowo: 32MB plik zostanie utworzony z 3'800 kontaktów (każdy kontakt ma
    ikonę, lub zdjęcie, ok. 60% ma wszystkie pola wypełnione, ok. 50% ma dodatkowe
    informacje, (tu: kontakty w posiadanych teleSRAJów))

    Odwrotna funkcja: Importowanie kontaktów

    Z: ...
    Do: ...

    i.t.d.

    --
    puFFpuFF

    https://postimg.cc/cKh8Pq83

    https://postimg.cc/nCW0zDKJ

    https://postimg.cc/9RNSnyMy

    ?????????????????????????

  • 4. Data: 2024-03-05 19:24:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:us5lme.bkg.1@outspace.org>
    user 2late pisze tak:

    > A nie da sie zsynchronizowac z google contact i potem otworzyc to
    > na PC w przegladarce?

    uważajcie tak można utracić/uszkodzić kontakty.

    najpierw export do .vcf

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 5. Data: 2024-03-05 22:27:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 05 Mar 2024 18:24:08 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:us5lme.bkg.1@outspace.org>

    > uważajcie tak można utracić/uszkodzić kontakty.
    >
    > najpierw export do .vcf

    No racja.
    Próbuje po swojemu parsować imiona i nazwiska.
    Po otwarciu w arkuszu kalkulacyjnym niektóre pola są w innych kolumnach,
    widzę też przypadki zapisania jednego rekordu w dwóch wierszach.
    Nie bardzo mam teraz czas to sprawdzić - być może gdzieś w zawartości pól
    są wpisane przecinki, a idiotyczny eksporter z googla właśnie przecinek
    daje jako sepataror pól. Gorzej już chyba wymyśleć się nie dało.
    Chyba to pisał syn studenta-praktykanta, którego google przyjęło na
    wakacjach na próbny miesiąc ;)

    Obawiam się, że gdybym do takiego arkusza dopisał kolejne rekordy, to po
    zaimportowaniu może wqyjść sieczka.

    Na razie wstrzymuję się, będę szukał innego rozwiązania.

    Moża uda mi się coś zrobić z formatem vcf, bo on chyna powinien być odporny
    na przecinki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam