  • 1. Data: 2020-05-30 08:12:59
    Temat: Popularny swego czasu: st500dm002 - grzebanie niskopoziomowe
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Cześć;

    Dysk st500dm002 działa z interfejsem SATA3, orientuje się ktoś jak
    przerobić go na SATA1 ?
    Na stronie nie widzę programów do tego, pomimo, że kiedyś Seagate i WG
    miało tego sporo...

    Może ma on zworkę (nie pamiętam), lub sam przechodzi w tryb zgodności z
    SATA1 ?

    Pamięta ktoś odpowiedzi na moje pytania? Podzieli się radą? Chcę zakupić
    większą ilość i koniecznie muszę wiedzieć czy się pchać w to...

  • 2. Data: 2020-07-04 18:42:03
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2020-05-30 o 08:12, Roger(OS) pisze:
> [...]
    >
    > Pamięta ktoś odpowiedzi na moje pytania? Podzieli się radą? Chcę zakupić
    > większą ilość i koniecznie muszę wiedzieć czy się pchać w to...

    Przecież SATA3 jest wstecznie kompatybilne z SATA1...

    --
    Filip454
    [f...@g...com]