  • 1. Data: 2016-07-21 11:46:37
    Temat: Porno
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2016-07-21 20:33:21
    Temat: Re: Porno
    Od: AlexY <a...@i...pl>

  • 3. Data: 2016-07-21 23:59:40
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nmr4hs$bf0$1@dont-email.me...
    > J.F. pisze:
    >> Tak przy okazji
    >>
    >> http://joemonster.org/mg/177704
    >>
    >> Ech, piekne :-)
    >
    > Jak dla mnie troszkę za bardzo tęczowe.

    To może lepsze ruskie porno - Wania rozebrał traktor i zobaczył gołe
    przewody...?
    :)

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 4. Data: 2016-07-22 17:05:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak... to jest test na po/eu,
    chłopaczki z politechniki warszawskiej
    pokazują takie fotki na pierwszych zajęciach z propagandy...
    to taki test na kompetencje (w żargonie, komu dać a komu nie dać)...

    pracowałem z takimi idiotami jakiś czas (wywalili mnie)...

    spróbuj kurwa przełączyć abonenta w takiej sieci...

  • 5. Data: 2016-07-25 19:03:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2016 17:05:58 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > spróbuj kurwa przełączyć abonenta w takiej sieci...

    Nie tragizuj, parę m krosówki na przełącznicy i po problemie.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 6. Data: 2016-07-27 09:16:37
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 17:06:17 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
> [...]
    >
    > pracowałem z takimi idiotami jakiś czas (wywalili mnie)...
    >
    > spróbuj kurwa przełączyć abonenta w takiej sieci...

    Takich sieci nie buduje się, by cokolwiek tu przełączać. To sztywne okablowanie do
    krosu bądź do switcha, połączenia są typu 1-1, 2-2, 3-3 i tak dalej. To się robi raz,
    przy budowie takiego racka i potem już nigdy nie dotyka aż do śmierci urządzenia.

  • 7. Data: 2016-07-28 16:52:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    widzisz, Ty to wiesz, ja to wiem,
    a i tak eksperci po/eu robią swoje...
    do tego dochodzą tuskowe oszczędności,
    po co dać ramkę na kable 2U jak tańsza jest 1U...
    ach, może roman niech się wypowie, on ostatnio eksperci w sieciach...