    From: "HF5BS" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Porzucam T-Mobile...
    Date: Sun, 7 Apr 2019 16:05:49 +0200

    ...Bo nie chcą moich pieniędzy...
    Już objaśniam:
    Mam dwa telefony w T-Mobile (no, tak się zlożyło że...).
    Na obu skończyla mi się przydziałowa paczka danych, potrzebuję więcej.

    Ja nie chcę za darmo.

    W opcjach "szybkim kodem" znalazłem, że można dokupić paczkę 6 GB, mam na to
    środki.
    Ni fiuta nie szło skorzystać.
    I co mi na infolinii powiedzieli?
    Że mogę mieć tylko przydziałową paczkę (mam MIX-a) i zobaczcie, podkreślam,
    nie chce za darmo. Chciałem te 6 GB DOKUPIĆ i Z_A_P_Ł_A_C_I_Ć za to! A oni
    że nie, że przydziałowe tylko... no co za przeproszeniem chuj? Sprzedawca
    nnie chce pieniędzy od klienta i nie sprzeda mu towaru? To ja wypierdalam od
    takiego sprzedawcy, przenoszę swoje numery płacić komu innemu. Warte uwagi
    wydają mi się oferty sieci Mobile Viking (omajgudnes, niech nie kłamią, że
    Wikingowie mieli rogi!!) oraz Otvarta, gdzie mogę nawet za mniejszą cenę,niż
    płacę MIXa w demobilu, mieć bez lojalki, do wszystkich i 300 (100 normalnie
    i 200 w nocy) gigabajtów, za ok. 50 PLN. Sami powiedzcie, co ja przegapiłem,
    że oni nie chcą moich ppieniędzy, dopłacę przecież! To nawet w Krainie
    Kłamczuchów, przez którą podróżował Gelsomino (polecam tę książkę, także
    dorosłym! Gelsomino w krainie kłamczuchow - Gianni Rodari) choć klient ze
    sprzedawcą się antytargowali (kto czytał, wie, co mam na myśli), sprzedawca
    brał pieniądze od chętnego na towar klienta! Jak wrócę do domu, przeszukam
    regulamin pod kątem szczegółów MIX-a, ale zdaje mi się, że muszę długi i
    serdeczny list miłosny napisać do UOKiK i kogo tam jeszcze wymyślę. Acha,
    jak będę miec dostęp do netu, niech nie zapomnę ich obsmarować na fejzbuku!
    Jeszcze szykuję urwać się z UPC, bo mi zaleźli za skórę,skurwili się po
    prostu, szczególy innym razem, bo mi post za duży urośnie i mi się przez
    (megachujowy) lejek nie przeciśnie. Jak mi zechcą "ach wróć", odbeknę
    "A3-B5" :P

    --
    Sygnatury brak z powodu awarii zasiladza do Dell-a