  • 1. Data: 2019-04-07 16:05:49
    Temat: Porzucam T-Mobile...
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    ...Bo nie chcą moich pieniędzy...
    Już objaśniam:
    Mam dwa telefony w T-Mobile (no, tak się zlożyło że...).
    Na obu skończyla mi się przydziałowa paczka danych, potrzebuję więcej.

    Ja nie chcę za darmo.

    W opcjach "szybkim kodem" znalazłem, że można dokupić paczkę 6 GB, mam na to
    środki.
    Ni fiuta nie szło skorzystać.
    I co mi na infolinii powiedzieli?
    Że mogę mieć tylko przydziałową paczkę (mam MIX-a) i zobaczcie, podkreślam,
    nie chce za darmo. Chciałem te 6 GB DOKUPIĆ i Z_A_P_Ł_A_C_I_Ć za to! A oni
    że nie, że przydziałowe tylko... no co za przeproszeniem chuj? Sprzedawca
    nnie chce pieniędzy od klienta i nie sprzeda mu towaru? To ja wypierdalam od
    takiego sprzedawcy, przenoszę swoje numery płacić komu innemu. Warte uwagi
    wydają mi się oferty sieci Mobile Viking (omajgudnes, niech nie kłamią, że
    Wikingowie mieli rogi!!) oraz Otvarta, gdzie mogę nawet za mniejszą cenę,niż
    płacę MIXa w demobilu, mieć bez lojalki, do wszystkich i 300 (100 normalnie
    i 200 w nocy) gigabajtów, za ok. 50 PLN. Sami powiedzcie, co ja przegapiłem,
    że oni nie chcą moich ppieniędzy, dopłacę przecież! To nawet w Krainie
    Kłamczuchów, przez którą podróżował Gelsomino (polecam tę książkę, także
    dorosłym! Gelsomino w krainie kłamczuchow - Gianni Rodari) choć klient ze
    sprzedawcą się antytargowali (kto czytał, wie, co mam na myśli), sprzedawca
    brał pieniądze od chętnego na towar klienta! Jak wrócę do domu, przeszukam
    regulamin pod kątem szczegółów MIX-a, ale zdaje mi się, że muszę długi i
    serdeczny list miłosny napisać do UOKiK i kogo tam jeszcze wymyślę. Acha,
    jak będę miec dostęp do netu, niech nie zapomnę ich obsmarować na fejzbuku!
    Jeszcze szykuję urwać się z UPC, bo mi zaleźli za skórę,skurwili się po
    prostu, szczególy innym razem, bo mi post za duży urośnie i mi się przez
    (megachujowy) lejek nie przeciśnie. Jak mi zechcą "ach wróć", odbeknę
    "A3-B5" :P

    --
    Sygnatury brak z powodu awarii zasiladza do Dell-a

  • 2. Data: 2019-04-08 13:02:17
    Temat: Re: Porzucam T-Mobile...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    >...Bo nie chcą moich pieniędzy...
    >Już objaśniam:
    >Mam dwa telefony w T-Mobile (no, tak się zlożyło że...).

    Ale prepaid czy abo ?

> [...]
    >Z_A_P_Ł_A_C_I_Ć za to! A oni że nie, że przydziałowe tylko... no co
    >za przeproszeniem chuj? Sprzedawca nnie chce pieniędzy od klienta i

    Ale w abo to chcemy klienta na dwa lata :-)

    Plusz sie teraz reklamuje 25 GB :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-04-08 13:51:25
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale prepaid czy abo ?

    Mix - taryfa Frii.

    > Ale w abo to chcemy klienta na dwa lata :-)

    Albo woalka( od słowa "zawoalowany"), wiążąca na trzy...
    - pierwszy rok normalnie,
    - drugi rok podwojna stawka, albo...
    - rozłożenie drugiego roku na rok drugi i trzeci, za dotychczasową stawkę...

    A te dwie na horyzoncie (Otvarta i Mobile Wikings), to ZTCP, nie wiążą
    lojalką.

    > Plusz sie teraz reklamuje 25 GB :-)

    Spoko, jeszcze rozeznam pozostałych, zanim coś wezmę, żeby się nie wrąbać
    pochopną decyzją.

  • 4. Data: 2019-04-08 23:42:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > Plusz sie teraz reklamuje 25 GB :-)

    Manipulacja. 15GB na wszystko, a 10GB YT. Albo na odwrót, nie chce mi
    się sprawdzać

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2019-04-09 08:33:17
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    >W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > Manipulacja. 15GB na wszystko, a 10GB YT. Albo na odwrót, nie chce mi się
    > sprawdzać

    Coś jak darmowy fejzbuk przy wydutkanym limicie na pozostałośści...
    Stąd ja prześwietlę te wszystkie oferty i wybiorę jakąś dobrze wyglądającą i
    mam nadzieję, dzialającą. Może Aero2? Sprawdzę.

  • 6. Data: 2019-04-09 11:41:05
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 07.04.2019 o 16:05, HF5BS pisze:

    [...]

> [...]
    > prostu, szczególy innym razem, bo mi post za duży urośnie i mi się przez
    > (megachujowy) lejek nie przeciśnie. Jak mi zechcą "ach wróć", odbeknę

    Widzę, że czas najwyższy zrobić użytek z domeny chujowy.net :)

    --
    Ślązak

  • 7. Data: 2019-04-09 17:32:41
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> wrote in message
    >W dniu 07.04.2019 o 16:05, HF5BS pisze:
    >
    > [...]
    >
    > Widzę, że czas najwyższy zrobić użytek z domeny chujowy.net :)

    Łojej, ale by bylo, jak bym odpisal operatorowi, albo napisal w CV (nie
    "si-wi", to nie jest angielski skrot), do banku, w urzędzie,itd. że ma adres
    @chujowy.net... Aach, jeszcze faktura za konto tamże:)
    Słowo wyjaśnienia, co to jest A3-B5. To sekwencja podana przez centralę
    docelową, bądź tranzytową, przy wymianie R2, jesli kierunek wywolywany, badź
    takowoż abonent, nie istnieje. A3 - dyspozycja przejscia na grupę sygnałów
    B, potwierdzenie w przod sygnałem I-1, B5- Nie Ma Takiego Numeru.