  • 1. Data: 2024-04-14 22:20:32
    Temat: Poseł Katarzyna Kotula złamała prawo
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    https://pch24.pl/posel-psl-krytycznie-o-zachowaniu-m
    inister-kotuli-promujacej-pigulki-poronne-zlamala-pr
    awo/

    Niech mnie ktoś tu uświadomi, jakie prawo złamała poseł Kotula?
    Chyba tylko ulokowała produkt, a coś jakieś autorskie prawo jest o
    lokowaniu produktu w mediach.

    "[...]Zachowanie Kotuli skomentował jeden z liderów PSL Marek Sawicki.
    Podkreślił, że premier Donald Tusk powinien co najmniej upomnieć
    minister ds. równości. ,,Tego typu instruktaże ze strony pani minister są
    naruszeniem prawa. Pani minister Kotula złamała i konstytucję, i kilka
    innych ustaw, m.in. ustawę o lekach, bo póki co aborcja w Polsce legalna
    nie jest. Jeszcze żeśmy tego prawa nie uchwalili" - podkreślił poseł
    Marek Sawicki.[...]"

    https://www.salon24.pl/newsroom/1372212,konfederacja
    -zawiadamia-prokurature-ws-dzialan-minister-grozi-za
    -to-wiezienie

  • 2. Data: 2024-04-14 23:13:42
    Temat: Re: Poseł Katarzyna Kotula złamała prawo
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 22:20, Monika Głowacka pisze:
    > Niech mnie ktoś tu uświadomi, jakie prawo złamała poseł Kotula?

    https://prnt.sc/BK7omyzDWq-B

    "Wpis został również opatrzony krótką instrukcją jak korzystać z
    pigułek, które prowadzą do poronienia, a tym samym aborcji
    farmakologicznej, która w Polsce jest zakazana."

    No to jest zakazany czy nie?

    Robert

  • 3. Data: 2024-04-14 23:32:51
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    awo/

    > Niech mnie ktoś tu uświadomi, jakie prawo złamała poseł Kotula?

    Nie widziałem oryginału, ale ze stenogramu wynika, że mogła złamać
    przynajmniej Prawo farmaceutyczne.
    Art. 57. 1. Zabrania się kierowania do publicznej wiadomości reklamy
    dotyczącej produktów leczniczych:
    1) wydawanych wyłącznie na podstawie recepty

    > Chyba tylko ulokowała produkt, a coś jakieś autorskie prawo jest o
    > lokowaniu produktu w mediach.

    A jakby zamiast tabletek lokowała produkty typu heroina czy kokaina?

    Idąc dalej tropem ministry Braun w Sejmie lokował jedynie produkt typu
    gaśnica proszkowa.

  • 4. Data: 2024-04-15 00:53:00
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > Marek Sawicki.[...]"
    >

    > https://www.salon24.pl/newsroom/1372212,konfederacja
    -zawiadamia-prokurature-ws-dzialan-minister-grozi-za

    Złamała prawo czy nie, to nieistotne. Program brzmiał - jebaćpis, i
    tylko z tego wyborca ma prawo rozliczać, gdyż do niczego innego się nie
    zobowiązywali. A na pewno nie do przestrzegania prawa. Co prawda do nie
    przestrzegania również, ale jakiś niezapowiedziany bonus narodowi się
    należy.

    PD

  • 5. Data: 2024-04-15 01:28:48
    Temat: Re: Gaśnicy jakiej marki użył poseł Braun?! :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    nadir <n...@h...org> pisze:
> [...]
    >
    > A jakby zamiast tabletek lokowała produkty typu heroina czy kokaina?
    >
    > Idąc dalej tropem ministry Braun w Sejmie lokował jedynie produkt typu

    No nie tylko ale wstyd że go za to też nie ciągają :-)
    Weź ty bodnatirze pomysłów nie podrzucaj.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2024-04-15 05:52:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 22:20, Monika Głowacka pisze:
    > Niech mnie ktoś tu uświadomi, jakie prawo złamała poseł Kotula?

    Piszesz tu i nie wiesz jakie obowiązuje prawo?

  • 7. Data: 2024-04-15 19:14:24
    Temat: Re: Ogniochron.
    Od: nadir <n...@h...org>