  • 1. Data: 2016-12-03 00:06:20
    Temat: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    http://kukiz.army/posel-kukiz15-piotr-liroy-marzec-w
    ywalczyl-czasowe-wyrejestrowanie-pojazdu/

  • 2. Data: 2016-12-03 00:23:52
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    http://kukiz.army/posel-kukiz15-piotr-liroy-marzec-w
    ywalczyl-czasowe-wyrejestrowanie-pojazdu/
    ---
    No tak, ale może się okazać, że np wrócą tablice rejestracyjne w rowerach
    :-)

  • 3. Data: 2016-12-03 00:36:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 2 Dec 2016 15:06:20 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > http://kukiz.army/posel-kukiz15-piotr-liroy-marzec-w
    ywalczyl-czasowe-wyrejestrowanie-pojazdu/

    Ciekawe czy takie wyrejestrowanie auta powiedzmy na 3 miesiące będzie
    droższe czy tańsze niż OC na 3 miesiące.
    No i pewnie 2 dni wyjęte z życia na załatwienie formalności.

  • 4. Data: 2016-12-03 00:39:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Pyra wrote:

    ywalczyl-czasowe-wyrejestrowanie-pojazdu/

    > Ciekawe czy takie wyrejestrowanie auta powiedzmy na 3 miesiące będzie
    > droższe czy tańsze niż OC na 3 miesiące.
    > No i pewnie 2 dni wyjęte z życia na załatwienie formalności.

    i o ile więcej na drogach będzie nieubezpieczonych

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-12-03 04:22:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zalowal bys ze w rowerach byly by tablice? Z moich skromnych obserwacji wychodzi ze
    rowerarze stwarzaja bardzo duzo niebezpiecznych sytuacji. Jedna z nich jest
    przejezdanie przy czerwonym swietle. Dolezdza taki dupek na skrzyzowaniu do miejsca w
    ktorym widzi czy cos nie jedzie. I jak uzna ze nie jedzie albo jest daleko to sobie
    przejezdza. Nagminnie jezdza chodnikami. Jakis czas temu taki pajac mi przywalil jak
    wyjezdzalem z bramy. Przy scianie szybko jechal. Nie mial szansy sie zatrzymac ani
    ominac. Fiknal kozla i jak wstal to z pyskiem do mnie. Przyjechala policja bo
    zadzwonilem. Dostal jakis mandat. Dobrze ze blotnik mi wgial tak ze dalo sie wypchnac
    i nie widac. Jak by byla grubsza naprawa to bym musial isc do sadu bo chujek na bank
    by nie chcial oddac pieniedzy. Jakiejs zimy wstecz. Snieg pod sniegiem lod,
    samochodem ze 40 spokojnie mozna jechac byle nie przegiac z przyspieszaniem i
    hamowaniem. Pizdek na rowerze jedzie, jedzie to na wyrost napisalem. Rozjezdza mu sie
    rower, slizga. Ulica przez snieg waska sie zrobila. Jak chuja wyprzedzic jak on sie
    moze akurat wtedy wypierdolic i mu na pusty leb moge wjechac? Zabije idiote a sad jak
    za normalnego mnie rozliczy. To jade wolniej niz sie idzie. Za mna swiatlami swieca
    zebym szybciej jechal. Znalazlem odsniezone miejsce na bramie i wjechalem. Ci co mnie
    poganiali tez 3 na godzine za baranem jechali bo kolumna nie przyspieszala. Wypalilem
    fajke i pojechalem dalej. Tablice rejestracyjne rowerarze powinni miec w formie
    tablic na sznurku zeby na szyje zakladali. No i oczywiscie obowiazkowe oc i przeglad.

  • 6. Data: 2016-12-03 06:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zalowal bys ze w rowerach byly by tablice? Z moich skromnych
    > obserwacji wychodzi ze rowerarze stwarzaja bardzo duzo
    > niebezpiecznych sytuacji.

    Zenku...
    Jezdze duzo, niebezpieczne sytuacje kierowcy stwarzaja nagminnie.
    A rowerzysci? Nie wiem czy jedna miesiecznie mi sie zdarza...

    Moze jeszcze tablice rejestracyjne dla człowieka.
    Włazi taki przed auto, ani sie nie upewni ze nic nie jedzie, ani nie
    spojrzy tylko w smartfona zapatrzony...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 7. Data: 2016-12-03 10:42:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]

    Czekaj, na sznurku, to i piechtochody tak można rejestrować. OC, przegląd,
    jestem za :-)

  • 8. Data: 2016-12-03 10:44:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    Moze jeszcze tablice rejestracyjne dla człowieka.
    Włazi taki przed auto, ani sie nie upewni ze nic nie jedzie, ani nie
    Przede wszystkim dla człowieka :-)

    Bo mnie tu chodzi o to, że trzeba mieć tablice rejestracyjne a ja nie widzę
    powodu. Nie jesteśmy w obozie koncentracyjnym z numerkami. Możemy sobie
    jeździć normalnie.

  • 9. Data: 2016-12-03 12:36:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 2 Dec 2016 23:39:51 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    ywalczyl-czasowe-wyrejestrowanie-pojazdu/

    > i o ile więcej na drogach będzie nieubezpieczonych

    To wszystko jest kwestią doprowadzenia prawa o ubezpieczeniach
    obowiązkowych do jakiejś spójnej formy.
    Można nadal wymagać ciągłości ubezpieczenia, ale w opcjach "jezdnej" i
    "stacjonarnej".

    W przypadku szkody w ruchu na OC "stacjonarnym", przysługiwałby regres
    ubezpieczeniowy od sprawcy i tyle.

    W sumie to dobrym pomysłem byłoby w ogóle usunąć kryteria regresu
    ubezpieczeniowego z ustawy i ustalać je swobodnie między ubezpieczyciem, a
    ubezpieczanym.
    Dzięki temu obowiązkowe OC zabezpieczałoby wyłącznie interes
    poszkodowanego, a odpowiedzialność ubezpieczonego i ubezpieczyciela byłaby
    ustalana swobodnie.

    Dzięki temu można by kupić polisy z różnym udziałem własnym, nawet w
    zależności od okoliczności zdarzenia itp.

  • 10. Data: 2016-12-03 16:32:03
    Temat: Re: Posluchajta ... Zenek pirat.
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >sie wypchnac i nie widac. Jak by byla grubsza naprawa to bym musial isc do
    >sadu bo chujek na bank by nie chcial oddac pieniedzy.

    Ty byłeś winny wypadku i powinieneś zaplacić mandat.
    Wymusiłeś pierwszeństwo i nie zachowałeś szczególnej
    ostrożności przy włączaniu się do ruchu.