  • 1. Data: 2015-05-27 19:54:21
    Temat: Poszedł jak kuna w agrest.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_
    czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzony_tramwaj

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2015-05-27 20:47:03
    Temat: Re: Poszedł jak kuna w agrest.
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 19:54, jerzu pisze:

    > http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_
    czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzony_tramwaj

    Czerwone światło, przejście dla pieszych, podwójna ciągła i jeszcze
    usiłowanie wymuszenia pierwszeństwa na tramwaju...
    Ładny zestaw...
    Mam nadzieję, że prawnicy z firmy ubezpieczeniowej zarobią na swoje
    utrzymanie.

  • 3. Data: 2015-05-27 20:48:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "jerzu"

    http://wtkplay.pl/...

    Działa tylko z reklamami :-)

  • 4. Data: 2015-05-28 10:27:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-05-27 20:48, re wrote:

    > Działa tylko z reklamami :-)

    tu dziala z adblockiem :)
    https://www.facebook.com/sciagara/videos/96620990674
    6649/?hc_location=ufi

    swoja droga straszny ciec w tym audi, jakos nie wspolczuje ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2015-05-28 11:42:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s.wsisiz.edu.pl
    *elmer radi radisson* napisał(-a):

    > swoja droga straszny ciec w tym audi,

    Ale jaki przytomny, swiatła awaryjne włączył zaraz po kontakcie z
    przecinakiem :D Chyba że to załatwił jakiś włącznik bezwładnościowy

    > jakos nie wspolczuje ;)

    Ja powiem, że nawet się należało

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2015-05-28 11:47:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 28 May 2015 11:42:11 +0200, Big Jack

    > Ale jaki przytomny, swiatła awaryjne włączył zaraz po kontakcie z
    > przecinakiem :D Chyba że to załatwił jakiś włącznik bezwładnościowy

    Boczne poduszki odpaliły, a z odpaleniem poduszek
    załączają się awaryjne (jeśli jeszcze są). ;)

    > Ja powiem, że nawet się należało

    Samochodowi? ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2015-05-28 12:06:52
    Od: p...@g...com

    --Ale jaki przytomny, swiatła awaryjne włączył zaraz po kontakcie z przecinakiem :D
    Chyba że to załatwił jakiś włącznik bezwładnościowy

    a dokladnie sterownik systemu bezpieczenstwa:

    * Notentriegelung der Zentralverriegelung
    * Einschalten der Innenbeleuchtung
    * Abschalten der Kraftstoff pumpe
    * Einschalten der Warnblinkanlage

    tu jest fajny dokument dla ratownikow:

    http://www.audi.de/dam/nemo/models/misc/special-purp
    ose-vehicles/PDF/Rettungsleitfaden_DE.pdf

  • 8. Data: 2015-05-28 16:00:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-05-27 19:54, jerzu wrote:
    > http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_
    czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzony_tramwaj

    Pomijając kierowcę, czemu to RS6 jest takie absurdalnie drogie? Silnik
    to odlew ze zlota? Wygląda jak nie przymierzając zwykła Skoda wiec
    raczej za wygląd sie nie płaci. To za co, za lans?

  • 9. Data: 2015-05-28 18:18:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-28 10:27, elmer radi radisson wrote:

    > tu dziala z adblockiem :)
    > https://www.facebook.com/sciagara/videos/96620990674
    6649/?hc_location=ufi

    > swoja droga straszny ciec w tym audi, jakos nie wspolczuje ;)

    Nie wiem co było wcześniej, ale nie wygląda mi to na nieudany manewr
    skrętu w prawo. IMHO coś odwinął wcześniej a potem zauważył że na jego
    pasie już coś stoi, w dodatku na czerwonym. No i odbił w lewo,
    skontrował... a potem to już samo wyszło;)

    Shrek.

  • 10. Data: 2015-05-28 19:27:28
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Może z powodu silnika V8 560KM od Lamborghini?
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski