  • 1. Data: 2019-04-10 18:05:47
    Temat: Poszukuję podzespołu ,,AJ5aC".
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Cześć wszystkim!
    Poszukuję podzespołu smd oznaczonego jako AJ5aC (prawdopodobnie obudowa
    SC70-6), który jest fragmentem zasilacza. Czy ktos wie co to jest?
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2019-04-10 18:31:10
    Temat: Re: Poszukuję podzespołu ,,AJ5aC".
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    W dniu Wed, 10 Apr 2019 16:05:47 +0000, użytkownik Michał Czarkowski
    napisał:

    > Cześć wszystkim!
    > Poszukuję podzespołu smd oznaczonego jako AJ5aC (prawdopodobnie obudowa
    > SC70-6), który jest fragmentem zasilacza. Czy ktos wie co to jest?
    > Pozdrawiam serdecznie.

    To jest jakiś ukł.sc. przetwornicy step-down, tyle, że nie wiem jaki
    konkretnie.

  • 3. Data: 2019-04-11 00:45:23
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    napisał:

    > Cześć wszystkim!
    > Poszukuję podzespołu smd oznaczonego jako AJ5aC (prawdopodobnie obudowa
    > SC70-6), który jest fragmentem zasilacza. Czy ktos wie co to jest?
    > Pozdrawiam serdecznie.

    Tutaj jest zdjęcie tego scalaka:
    https://naforum.zapodaj.net/images/472f368bef77.jpg

  • 4. Data: 2019-04-12 11:14:48
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 10/04/2019 23:45, Michał Czarkowski wrote:

    > Tutaj jest zdjęcie tego scalaka:
    > https://naforum.zapodaj.net/images/472f368bef77.jpg

    daj zdjęcie całości - może uda się rozszyfrować z kontekstu

    c.

  • 5. Data: 2019-04-12 12:08:08
    Od: 2m <m...@g...com>

    W dniu środa, 10 kwietnia 2019 18:05:50 UTC+2 użytkownik Michał Czarkowski napisał:
    > Cześć wszystkim!
    > Poszukuję podzespołu smd oznaczonego jako AJ5aC (prawdopodobnie obudowa
    > SC70-6), który jest fragmentem zasilacza. Czy ktos wie co to jest?
    > Pozdrawiam serdecznie.

    To pasuje:
    https://www.diodes.com/assets/Datasheets/AP5100.pdf

  • 6. Data: 2019-04-12 21:02:03
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    W dniu Fri, 12 Apr 2019 03:08:08 -0700, użytkownik 2m napisał:

    > To pasuje:
    > https://www.diodes.com/assets/Datasheets/AP5100.pdf

    Zgadza się. Właśnie wszedłem tu, na grupę, by podać link do ap5100 :-D
    Dziękuję za pomoc!
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 7. Data: 2019-04-12 21:03:00
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    napisał:

    > Cześć wszystkim!
    > Poszukuję podzespołu smd oznaczonego jako AJ5aC (prawdopodobnie obudowa
    > SC70-6), który jest fragmentem zasilacza. Czy ktos wie co to jest?
    > Pozdrawiam serdecznie.

    Dziękuję serdecznie wszystkim w tym wątku za pomoc!
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 8. Data: 2019-04-13 06:22:30
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    W dniu Fri, 12 Apr 2019 19:03:00 +0000, użytkownik Michał Czarkowski
    napisał:

    > Dziękuję serdecznie wszystkim w tym wątku za pomoc!
    > Pozdrawiam serdecznie.

    Dodam tylko, że czip pracował wspaniale do momentu, w którym zasilony
    został napięciem dużo, dużo większym niż 24V.