  • 1. Data: 2011-03-21 13:16:01
    Temat: Poszukuje tłok na zamuwienie
    Od: jolanda_22 <jolanda_22@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam!!! Czy ktoś wie gdzie odlewają tłoki na zamuwienie???
    JEŚLI COŚ WIECIE TO PISZCIE z góry dzięki!!!

  • 2. Data: 2011-03-21 14:11:29
    Temat: Re: Poszukuje tłok na zamuwienie
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 21 Mar, 14:16, jolanda_22 <jolanda_22@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > Witam!!! Czy kto wie gdzie  odlewaj t oki na zamuwienie???
    >  JE LI CO WIECIE TO PISZCIE  z g ry dzi ki!!!

    moze tu?: http://legra.neostrada.pl/

    WS

    PS. a slownik ortograficzny np. tu: http://so.pwn.pl/ :)

  • 3. Data: 2011-03-21 15:10:44
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "jolanda_22" <jolanda_22@_NOSPAM_interia.pl> wrote >

    Witam!!! Czy ktoś wie gdzie odlewają tłoki na zamuwienie???
    > JEŚLI COŚ WIECIE TO PISZCIE z góry dzięki!!!

    zapytaj swoich starych :P

  • 4. Data: 2011-03-21 16:48:30
    Od: zan <z...@w...pl>

> [...]
    > Witam!!! Czy kto wie gdzie  odlewaj t oki na zamuwienie???
    >  JE LI CO WIECIE TO PISZCIE  z g ry dzi ki!!!

    Prezydent moze to czemu nie szary motocyklista bez tloka ;-)))

  • 5. Data: 2011-03-21 19:13:24
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jolanda_22" <jolanda_22@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam!!! Czy ktoś wie gdzie odlewają tłoki na zamuwienie???
    > JEŚLI COŚ WIECIE TO PISZCIE z góry dzięki!!!

    Cos wiecie... np. to ze tu http://tnij.org/k0if mozesz sobie zamowic slownik
    ortograficzny.
    S plytom.

    erg

  • 6. Data: 2011-03-21 19:42:00
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "jolanda_22" <jolanda_22@_NOSPAM_interia.pl> wrote in message
    z.pl...
    > Witam!!! Czy ktoś wie gdzie odlewają tłoki na zamuwienie???
    > JEŚLI COŚ WIECIE TO PISZCIE z góry dzięki!!!

    I niech się wpisujom miasta a takrze wsi.

    Szuwaks

  • 7. Data: 2011-03-21 21:49:53
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > "jolanda_22" <jolanda_22@_NOSPAM_interia.pl> wrote in message
    z.pl...

    > I niech się wpisujom miasta a takrze wsi.

    i ful gemba sznapsu!

    erg

  • 8. Data: 2011-03-22 12:27:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "erg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > i ful gemba sznapsu!
    > erg

    No ale kurfa pofiedziałeś Jolandzie gdzie ten tłog moszna zamuwić???? Czy
    tak kurfa bendziesz siem nasmiewal jedenzdrógim?????!!!!!!!

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-03-22 12:33:10
    Temat: Re: Poszukuje t?ok na zamuwienie
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-22 13:27, Grzybol pisze:

    > No ale kurfa pofiedzia?e? Jolandzie gdzie ten t?og moszna zamuwiae???? Czy
    > tak kurfa bendziesz siem nasmiewal jedenzdrógim?????!!!!!!!

    Jolanda mogłaby uzyć mniej zagadek i napisać do czego ten tłuk ma
    być,nie zdziwiłbym się jak do GS500:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2011-03-22 12:37:40
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "jolanda_22" <jolanda_22@_NOSPAM_interia.pl> napisał

    > Witam!!! Czy ktoś wie gdzie odlewają tłoki na zamuwienie???

    Ja se fpisałem do gugle, klikłem i tam mni wyskoczylo gdzie morzna tloka
    zamuwic.

    --
    Hinek