  • 1. Data: 2015-03-20 11:06:08
    Temat: Poszukuję wykonawcy projektu urządzenia
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    Helo,

    koncepcja, komponenty, wymagania i opis urządzenia juz jest, urządzenie
    zawiera:
    - iMX6 Solo / SoloX
    - RAM, NAND flash
    - kilka interfejsów (izolowany RS485, Ethernet, gpio)
    - zasilanie MCU

    Zakres współpracy:
    - Projekt schematu HW w PADSie (soft i licencję dostarczam)
    - Ewentualny projekt PCB (do potwierdzenia)
    - uruchomienie prototypu
    - uczestnictwo w badaniach EMC w wynajętym labie
    - stworzenie wymaganej dokumentacji, również do produkcji

    Forma współpracy:
    - Zlecenie albo B2B / faktura

    Temat pilny. Kontakt na arrmii małpa tlen kropka pl

    Pozdr

    AM

  • 2. Data: 2015-03-20 17:36:51
    Temat: Re: Poszukuję wykonawcy projektu urządzenia
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Artur Miller <n...@n...com> napisał(a):
> [...]
    > Forma współpracy:
    > - Zlecenie albo B2B / faktura
    > Temat pilny. Kontakt na arrmii małpa tlen kropka pl

    Informacji o wynagrodzeniu oczywiście brak...

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2015-03-20 18:57:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Mar 2015 17:36:51 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Informacji o wynagrodzeniu oczywiście brak...

    Nie przesadzaj, takie szczegóły to raczej na priv...

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-03-20 23:35:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Friday, March 20, 2015, 5:36:51 PM, you wrote:

    > Informacji o wynagrodzeniu oczywiście brak...

    Będziesz miał do portfolio...

    Jak widzę ,,biznesmena" z adresem w domenie tlen.pl/onet.pl/wp.pl to
    mi się odechciewa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-03-20 23:51:01
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Będziesz miał do portfolio...
    >
    > Jak widzę ,,biznesmena" z adresem w domenie tlen.pl/onet.pl/wp.pl to
    > mi się odechciewa.

    A mi się odechciewa jak widzę wszystkowiedzącą wróżkę, która w
    rzeczywistości nic nie wie, więc sensownego do powiedzenia nie ma, ale
    musi coś powiedzieć, bo skiśnie.

    @

    PS. można mieć więcej niż 1 adres mailowy, prawda Watsonie?

  • 6. Data: 2015-03-21 00:15:27
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    > Informacji o wynagrodzeniu oczywiście brak...

    A czemóż miałby pisać o wynagrodzeniu, fachowiec to się sam okeśli za ile mu
    się opłaca.

    jp

  • 7. Data: 2015-03-21 00:24:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 20 marca 2015 23:35:33 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Jak widzę "biznesmena" z adresem w domenie tlen.pl/onet.pl/wp.pl to
    > mi się odechciewa.

    To akurat wyjątkowo nieprofesjonalne podejście.
    Znam kilku fachowców, akurat nieelektrycznych ale to bez znaczenia.
    Mają jakieś stare adresy na wp czy innym szajsie, nie zmieniają
    bo nie. Mają kupę roboty, kupę kasy i poważanie.
    Tak więc nie osądzaj po mailu ;)

    L.

  • 8. Data: 2015-03-21 01:35:36
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    jacek pozniak <j...@f...pl> napisał(a):
    > A czemóż miałby pisać o wynagrodzeniu, fachowiec to się sam okeśli za
    > ile mu się opłaca.
    > jp

    Oszczędność czasu dla obu stron. Nie trzeba by się dopytywać o informację,
    która może być podana od razu. Dzięki temu właśnie fachowiec może szybko
    określić, czy mu się opłaca.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2015-03-21 01:43:14
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 01:35, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Oszczędność czasu dla obu stron. Nie trzeba by się dopytywać o
    > informację, która może być podana od razu. Dzięki temu właśnie fachowiec
    > może szybko określić, czy mu się opłaca.

    W przypadku ogłoszeń o pracę to faktycznie uważam, że brak
    orientacyjnych kwot to jakaś nasz barbarzyński obyczaj. Ale przy B2B to
    IMHO normalne, że to potencjalny wykonawca określa cenę.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2015-03-21 09:21:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Friday, March 20, 2015, 11:51:01 PM, you wrote:

    > A mi się odechciewa jak widzę wszystkowiedzącą wróżkę, która w
    > rzeczywistości nic nie wie, więc sensownego do powiedzenia nie ma, ale
    > musi coś powiedzieć, bo skiśnie.

    Piszesz o sobie?

    > @
    > PS. można mieć więcej niż 1 adres mailowy, prawda Watsonie?

    Jasne. Dlatego napisałem tlen.pl/onet.pl/wp.pl...

    --
    Best regards,
    RoMan