  • 1. Data: 2019-09-12 19:02:59
    Temat: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jestem słabo zorientowany w zawiłościach umów oferowanych współcześnie
    przez operatorów sieci komórkowych. Kiedyś sprawa była prosta - ile
    gadałeś tyle zapłaciłeś. Dziś operatorzy oferują jakieś "pakiety" które
    przepadają po jakimś terminie o ile ich nie wykorzystasz i ogólnie,
    naciągają klienta jak mogą produkując zawiłości i licząc na wpadki.
    Mam pytanie - czy ktoś oferuje prostą taryfę w której tyle zapłacisz ile
    skorzystasz, zarówno jeśli chodzi o rozmowy, SMS-y czy transfer danych?
    Używam telefonu bardzo rzadko. Kilka rozmów, kilka SMS-ów wysłanych i
    kilkanaście odebranych max. miesięcznie, praktycznie zero internetu,
    więc część stała taryfy powinna być jak najmniejsza.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-09-12 19:24:35
    Temat: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > kilkanaście odebranych max. miesięcznie, praktycznie zero internetu,
    > więc część stała taryfy powinna być jak najmniejsza.

    Z całym szacunkiem, ale po co Ci umowa przy takim wykorzystaniu
    telefonu? Kup jakiś pre-paid z niskimi cenami i długim czasem ważności,
    doładuj raz i tyle.

    Np. FaktMobile 15 gr/min, 15 gr/sms; wRodzinie 20 gr/min, 10 gr/sms (ci
    mają niespotykany pakiet 30 zł / 2 m-ce za nieograniczone rozmowy, sms-y
    i 10 GB netu, do tego dwa lata ważności konta; acha - to nie jest
    telefonia rydzykowa); ewentualnie Virgin Mobile z ich mikropakietem za 3
    zł/m-c (30 min, 30 sms i 300 MB).

    A telefon kup choćby na raty, w markecie na wyprzedaży czy gdziekolwiek
    indziej.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2019-09-12 19:46:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Sep 2019 19:24:35 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Z całym szacunkiem, ale po co Ci umowa przy takim wykorzystaniu
    > telefonu? Kup jakiś pre-paid z niskimi cenami i długim czasem ważności,
    > doładuj raz i tyle.

    Mam prepaid w Virgin. Co z tego skoro mnie skubią, bo nawet jak kupię
    najtańszy pakiet to i tak go nie wykorzystam, zwłaszcza netu. A poza
    tym, nie mogę z niewiadomych powodów wysyłać SMS-ów i dział techniczny
    od Virgin wymięka, więc się rozglądam za jakąś alternatywą. I na dodatek
    muszę co miesiąc pilnować wykupienia pakietu i na co mi ten problem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-09-12 20:19:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Sep 2019 19:24:35 +0200, Grzexs napisał(a):

    > ewentualnie Virgin Mobile z ich mikropakietem za 3
    > zł/m-c (30 min, 30 sms i 300 MB).

    To jest pakiet na start, dla nowych numerów. Jak już masz prepaid
    wykupiony to możesz wykupić dodatkowe minuty ale już nie SMS.
    Na dobitkę nie rozumiem tej taryfy i nie umiem znaleźć wyjaśnień. Np. na
    stronie swojego konta mam "Pozostało do wykorzystania: zero minut, zero
    sms". Mimo to mogę zainicjować połączenie i gadać. Nie mogę wysłać SMS-a
    ale też nie wiem jak je dokupić, bo na tej stronie nie ma takiej opcji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-09-12 21:05:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://www.njumobile.pl/

  • 6. Data: 2019-09-12 22:08:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To jest pakiet na start, dla nowych numerów.
    coś Waść pitolisz.
    ten pakiet jest dostępny i działa. możesz do niego dokupić godzine
    rozmów albo net, jak Ci braknie. problem taki że jak dokupisz to ważność
    dokupionych minut/transferu kończy się wraz z ważnością pakietu.
    Czyli mamy za 3 zeta. niczego nie musisz pamiętać, bo jak doładujesz raz
    na rok za 5 dych - masz święty spokój na półtora roku. Będziesz dostawał
    smsy od virgina przypominające o tym że masz zapewnić środki i pakiet
    został odnowiony - ale to można wyłączyć.
    co do smsów. sprawdzałeś na różnych telefonach? Są proste metody
    sprawdzenia co nie działa! Możesz spytać na grupie! łatwiej jest
    przywrócić ustawienia fabryczne niż zmieniać operatora

    kolejna opcja to sieć otvarta, tam masz za 7zł jakiś pakiet.
    potem virgin mini9.
    Albo tak jak ktoś polecał - fakt albo a2 mobile - kto tam ma nańtańszą
    stawkę za minutę - 15 albo nawet 10 groszy, z rokiem ważności konta
    ToMasz

  • 7. Data: 2019-09-12 22:28:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Sep 2019 22:08:18 +0200, ToMasz napisał(a):

    > coś Waść pitolisz.

    No to sam zacznij na https://virginmobile.pl/oferty/karta i idź dalej
    usiłując kupić ten pakiet. Wiąże się to z założeniem nowego konta nawet
    jeśli podasz numer który już u nich masz. A ja już mam konto, po co mi
    drugie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2019-09-12 22:30:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    usiłując kupić ten pakiet. Wiąże się to z założeniem nowego konta nawet
    jeśli podasz numer który już u nich masz. A ja już mam konto, po co mi
    Jak już masz konto, to po zalogowaniu tam, za zgromadzoną na nim gotówkę
    możesz kupić jedynie pakiet 30 min za 5 zł.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-09-12 22:52:38
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > Jak już masz konto, to po zalogowaniu tam, za zgromadzoną na nim gotówkę
    > możesz kupić jedynie pakiet 30 min za 5 zł.

    Nie rozumiesz jak to działa... A ja ni w ząb nie rozumiem, co piszesz,
    więc nie pomogę.

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2019-09-12 22:56:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > No to sam zacznij na https://virginmobile.pl/oferty/karta i idź dalej
    > usiłując kupić ten pakiet.
    nie. jeśli chcesz kupić ten pakiet, zostaw internet, wpisz na telefonie:
    *222*03#
    zielona słuchwka

    > Wiąże (...)
    nie. nowi dostają do tego 10giga na pierwszy raz.
    > Jak już masz konto, to po zalogowaniu tam, za zgromadzoną na nim gotówkę
    > możesz kupić jedynie pakiet 30 min za 5 zł.
    JAK JUZ masz wykupiony TEN pakiet. Bez pakietu nie DOKUPISZ 30min za 5 zł.
    sprawdź co masz wpisując na telefonie *222#
    ToMasz