  • 1. Data: 2019-06-24 22:40:14
    Temat: Potrzebny Android do 700zł
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Chciałbym komuś polecić telefon w powyższej cenie lecz to zupełnie nie
    moja półka. Nie wiem, co mógłbym doradzić. Pomóżcie :-)

    Chodzi przede wszystkim o to, że obecnemu posiadaczowi zabytkowego
    smartfona skończył się RAM. Poza telefonowaniem niewiele rzeczy działa.
    Chodzi przede wszystkim o używanie komunikatorów głosowych, głównie
    Skype (jeśli dobrze pamiętam) i coś jeszcze. Pewnie jakieś fotki będą
    telefonem robione. Oczekiwałbym Androida nie niżej niż 8.

    Czy to realne wymagania?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2019-06-24 22:47:57
    Temat: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 22:40, Marek S pisze:
> [...]
    > Skype (jeśli dobrze pamiętam) i coś jeszcze. Pewnie jakieś fotki będą
    > telefonem robione. Oczekiwałbym Androida nie niżej niż 8.

    Skoro chodzi o RAM to szukaj z więcej RAM...generalnie trafisz na Andka
    8 ale cenę ustaw na 1tys. To są realne wymagania. Szukaj powyżej/lub 4GB
    bo za chwilę będzie mało (mowa o nowym).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2019-06-24 23:03:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-24 o 22:40, Marek S pisze:
    > Czy to realne wymagania?

    Nie świruj tylko albo Redmi 6 albo Redmi 7 w zależności od upodobań
    wielkościowych i koloru ;-)

    Nie napisałeś czy może być używany flagowiec. NIE WARTO ;-)

    PS. Galaxy A40 nie powala baterią JEDNAK ;-(
    Za to używany Redmi 4A 3/32 (Będę sprzedawał ;-) ) Bardzo ładnie/płynnie
    działa po 2 letniej szkole przetrwania u nastolatka.
    Oczywiście po przywróceniu do ustawień fabrycznych i wgraniu tego co
    potrzebne.
    Nie zwalnia jak Ajfony. Nie zacina się jak Samsung S7. I bateria trzyma
    normalnie 1 dzień. Koszt 200-300 zł ;-)
    I najważniejsze: Ekran płaski do którego łatwo przykleić szkło za grosze
    i bez durnych szklanych pleców do szpanowania ;-)

  • 4. Data: 2019-06-24 23:27:30
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-24 o 22:47, LordBluzg(R) pisze:

    > Skoro chodzi o RAM to szukaj z więcej RAM...generalnie trafisz na Andka
    > 8 ale cenę ustaw na 1tys. To są realne wymagania.

    Ok.

    > Szukaj powyżej/lub 4GB
    > bo za chwilę będzie mało (mowa o nowym).

    2GB już nie pociągną gdy nawigacji i Yanosika równolegle się nie używa?
    A w zasadzie obu w ogóle? (ta osoba nie ma auta) Pamiętam jak przy Andku
    8 wspominano o właśnie 2GB dla dwóch pamięciożernych aplikacji. Czy te
    4GB teraz są niezbędne?

    Mój poprzedni Nexus 6p z 3GB doskonale sobie radził z czymkolwiek bym
    nie uruchomił. Mam na myśli RAM a nie fakt, że procek relatywnie mulił.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2019-06-24 23:37:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-24 o 23:03, z pisze:

    > Nie świruj tylko albo Redmi 6 albo Redmi 7 w zależności od upodobań
    > wielkościowych i koloru ;-)

    A w czym świruję? :-)
    Te Redmi... są całkiem rozsądną opcją.

    > Nie napisałeś czy może być używany flagowiec. NIE WARTO ;-)

    Szczerze mówiąc nie wiem - musiałbym zapytać. Raczej wątpię by używka
    wchodziła w grę. W końcu sam się ich pozbywam regularnie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2019-06-24 23:40:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 23:27, Marek S pisze:

    > Ok.

    > 2GB już nie pociągną gdy nawigacji i Yanosika równolegle się nie używa?

    Pociągną ale muli.

    > A w zasadzie obu w ogóle? (ta osoba nie ma auta) Pamiętam jak przy Andku
    > 8 wspominano o właśnie 2GB dla dwóch pamięciożernych aplikacji. Czy te
    > 4GB teraz są niezbędne?

    Raczej wymagane. Po ostatnich aktualizacjach usług Google
    (mapy/nawigacja/asystent)...usługi działające w tle na 2GB to 70%
    zajętości RAM...więc 3GB RAM to podstawa ale za chwilę bedzie mało.

    > Mój poprzedni Nexus 6p z 3GB doskonale sobie radził z czymkolwiek bym
    > nie uruchomił. Mam na myśli RAM a nie fakt, że procek relatywnie mulił.

    Procek też ważny, dlatego jakiś Snapdragon conajmniej...te 8 rdzeni...no
    i wiadomo im lepsze/wyższe taktowanie tym lepiej...no i oczywiscie
    bateria. 4tys jest lepsze niż 3200 :)
    Realnie 1tys wyjdzie. Zobacz sobie _podstawę_ do oceny, znaczy model,
    który bym polecił i porównaj do tańszych/droższych:
    https://www.mgsm.pl/pl/katalog/xiaomi/pocophonef1/

    Właśnie oceniam go pod kątem Xiaomi MI9...i pomimo że starszy to chyba
    sobie zanabędę bo jak dla mnie, ma lepszą baterię i wyświetlacz TFT (nie
    lubię oled). Co prawda to męczy mnie MUI i powiadomienia...ale doczytasz
    zapewne o co chodzi.

  • 7. Data: 2019-06-24 23:56:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-24 o 23:37, Marek S pisze:
    > Te Redmi... są całkiem rozsądną opcją.

    Mój dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem rozczarowania baterią A40 i
    zachwytu nad Redmi 4A. :-)

    Ten sam zestaw aplikacji i takie same testy łączności BT i nawigacji co
    Galaxy S7.
    Telefony chodziły porównywalnie. W ślepym teście samego ekranu pewnie
    nie rozpoznałbym który jest który ;-)

  • 8. Data: 2019-06-25 04:19:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-24, Marek S <p...@s...com> wrote:

    > A w czym świruję? :-)
    > Te Redmi... są całkiem rozsądną opcją.

    Tez używam Redmi 4A od ponad 2ch lat i poza małymi upierdliwościami
    jestem zadowolony.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2019-06-25 08:07:59
    Od: z <...@...pl>

    > Tez używam Redmi 4A od ponad 2ch lat i poza małymi upierdliwościami
    > jestem zadowolony.

    I tu uwaga. Podobno 5A to już nie to samo co 4A. W sensie gorszy ;-)

  • 10. Data: 2019-06-25 08:08:57
    Od: p...@g...com

    4/64 GB
    mi a2 lub lite
    redmi note 7

    max 700 zeta (w promce 130-140EUR) u majfrienda, gwarancja w tym przedziale cenowym
    bym sobie glowy nie zawracal