  • 1. Data: 2015-09-25 13:28:06
    Temat: Potrzebny MCU z USB i małą ilością wyprowadzeń
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Możecie polecić MCU z USB i możliwie najmniejszą ilością wyprowadzeń
    który jest łatwo dostępny w PL w detalu? Miło byłoby gdyby miał na
    pokładzie kawałek EEPROM-a. Architektura w zasadzie obojętna, może być
    nawet MCS-51. :-)

  • 2. Data: 2015-09-25 14:22:55
    Temat: Re: Potrzebny MCU z USB i małą ilością wyprowadzeń
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Sep 2015 13:28:06 +0200, JDX <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > który jest łatwo dostępny w PL w detalu? Miło byłoby gdyby miał na
    > pokładzie kawałek EEPROM-a. Architektura w zasadzie obojętna, może

    pic32mx250f128
    dip28 - akurat dla staruszów

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-09-25 14:24:44
    Od: Marek <f...@f...com>

> [...]
    > który jest łatwo dostępny w PL w detalu? Miło byłoby gdyby miał na
    > pokładzie kawałek EEPROM-a. Architektura w zasadzie obojętna, może

    z 8 bitowcow pic18f26j50 (dip28,so28,tssop28) ale ten nie ma hosta
    usb tylko client.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-09-25 14:49:01
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2015-09-25 o 13:28, JDX pisze:

> [...]
    > który jest łatwo dostępny w PL w detalu? Miło byłoby gdyby miał na
    > pokładzie kawałek EEPROM-a. Architektura w zasadzie obojętna, może być

    ATXmega z serii A4U?

  • 5. Data: 2015-09-25 16:37:22
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-25 o 14:49, Atlantis pisze:
    > ATXmega z serii A4U?

    mniejsza jest zwykła atmega32u2

  • 6. Data: 2015-09-25 16:52:59
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    > który jest łatwo dostępny w PL w detalu? Miło byłoby gdyby miał na
    > pokładzie kawałek EEPROM-a. Architektura w zasadzie obojętna, może być

    najmniejszy dostępny to wychodzi PIC16F1454, w rożnych obudowach od
    dip14 po so14, tssop14.
    Czy są z mniejszą ilością wyprowadzeń? Nie znam.
    PIC18F14K50 - z eeprom,USB SO20

  • 7. Data: 2015-09-25 18:26:03
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-09-25 16:52, Jawi wrote:
    [...]
    > najmniejszy dostępny to wychodzi PIC16F1454, w rożnych obudowach od
    > dip14 po so14, tssop14.
    > Czy są z mniejszą ilością wyprowadzeń? Nie znam.
    > PIC18F14K50 - z eeprom,USB SO20
    Dzięki, ten 16F1454 wygląda obiecująco.

  • 8. Data: 2015-09-25 19:55:58
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-25 o 14:24, Marek pisze:
    > z 8 bitowcow pic18f26j50 (dip28,so28,tssop28) ale ten nie ma hosta usb
    > tylko client.
    no te najmniejsze to domyślnie tylko klienty

  • 9. Data: 2015-09-25 23:16:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    będzie ostro: a jaki libek do tego?