  • 1. Data: 2018-05-07 19:26:12
    Temat: Potrzebny skuteczny środek do owadów
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Kiedyś poleciliście mi rewelacyjny środek do felg. Okazał się o klasę
    lepszy od wszystkich jakie wcześniej stosowałem. Ponieważ zaczął się
    właśnie sezon masowych zgonów owadów na szybie samochodowej,
    potrzebowałbym coś równie skutecznego. Czy możecie coś zarekomendować?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-05-07 23:26:07
    Temat: Re: Potrzebny skuteczny środek do owadów
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-05-07 o 19:26, Marek S pisze:
> [...]
    > właśnie sezon masowych zgonów owadów na szybie samochodowej,
    > potrzebowałbym coś równie skutecznego. Czy możecie coś zarekomendować?

    Woda gazowana.

    --
    MN

  • 3. Data: 2018-05-08 00:00:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W swietle ostatnich wydarzen miedzynarodowych nie powinno sie w Polsce uzywac
    przymiotnika ga....na. Jesli woda to z kwasem weglowym albo z rozpuszczonym
    dwutlenkiem wegla.

  • 4. Data: 2018-05-08 19:40:54
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-07 o 23:26, Marcin N pisze:

    > Woda gazowana.

    Serio? Wydaje się, że środek nie może być rzadki bo zaraz spłynie. Po
    drugie czas... równie dobrze trzymanie auta na deszczu parę godzin
    pomoże. Ale ja chciałbym np. w trakcie tankowania załatwić sprawę. Po
    trzecie dużo bardziej agresywne środki radzą sobie bardzo średnio. Co
    prawda testowałem tylko te, które są pod ręką na stacjach paliw itp. A
    tam trudno o coś dobrego.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2018-05-08 21:43:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > W swietle ostatnich wydarzen miedzynarodowych nie powinno sie w Polsce uzywac
    przymiotnika ga....na. Jesli woda to z kwasem weglowym albo z rozpuszczonym
    dwutlenkiem wegla.

    Dobrze, że nie napisał polska woda ga...na ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2018-05-08 21:44:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 19:40, Marek S pisze:

    > Serio? (...)

    Spróbuj, a zdziwisz się. Pozytywnie się zdziwisz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-05-08 22:26:23
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-08 o 21:44, Adam pisze:

    > Spróbuj, a zdziwisz się. Pozytywnie się zdziwisz.

    Ok, zaciekawiłeś mnie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2018-05-08 22:39:59
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-08 o 21:44, Adam pisze:

    > Spróbuj, a zdziwisz się. Pozytywnie się zdziwisz.

    Specjalnie poszedłem do garażu wskutek tego, co napisałeś. Spróbowałem i
    ... szok :-) Faktycznie to działa! Niesamowite!

    Jednakże wystąpił nieoczekiwany hak, jak się okazało w praktycznym
    teście. Mam szybę hydrofobową w aucie. Woda spływa po niej jak rtęć.
    Lejąc non stop powoli w jednym miejscu dostałem oczekiwany rezultat.
    Każde inne miejsce pozostało zasyfione. Jednak coś w rodzaju
    piany/gęstego płynu będzie konieczne...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2018-05-08 23:34:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 May 2018 22:39:59 +0200, Marek S napisał(a):
> [...]

    A moze taki syfon rodem z PRL ?

    Jeszcze tylko jakas pompka, pompujaca CO2 z rury wydechowej :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-05-08 23:49:31
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-08 o 23:34, J.F. pisze:

    > A moze taki syfon rodem z PRL ?
    >
    > Jeszcze tylko jakas pompka, pompujaca CO2 z rury wydechowej :-)

    Do tego żuraw instalowany na dachu auta by syfon szybę polewał gdy będę
    płacił za tankowanie :-D Gorzej jak kolejka do kasy będzie, wtedy stację
    zaleję :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek