  • 1. Data: 2017-05-26 19:42:35
    Temat: PowerBank Forever
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam polski PowerBank Forever.
    Ma trzy wejścia, na środku micro USB a po bokach dwa USB.
    Jak ładować? Przez microUSB a potem rozładowywać przez USB?
    Jestem na 99% pewny ale nie chcę popsuć.

  • 2. Data: 2017-05-26 19:47:20
    Temat: Re: PowerBank Forever
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.05.2017 o 19:42, Borneq pisze:
    > Mam polski PowerBank Forever.
    > Ma trzy wejścia, na środku micro USB a po bokach dwa USB.
    > Jak ładować? Przez microUSB a potem rozładowywać przez USB?

    Tak.

    > Jestem na 99% pewny ale nie chcę popsuć.

    Nie popsujesz
    Masz możliwość innego (niż podałeś) podłączenia np. do ładowanego
    telefonu? Tu nawet pomylić się nie można.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2017-05-27 15:17:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Czarek" og9pn8$gf6$...@u...news.interia.pl

    > Nie popsujesz

    Póki porządnie nie grzmotniesz o podłogę czy inną ścianę. ;)
    (najlepiej z włożona wtyczką -- ale wtedy przeszkadza przewód
    doczepiony do tej wtyczki)

    > Masz możliwość innego (niż podałeś)
    > podłączenia np. do ładowanego telefonu?

    - Mój telefon umożliwia ładowanie zeń innego.
    - Są różne przewody.
    (przykładowo można podłączyć Y i do dużego
    USB w PB, i do zewnętrznego zasilacza; można
    jeszcze nóżkę Y podpiąć do telefonu dającego
    możliwość zasilania zeń innego...)

    > Tu nawet pomylić się nie można.

    Jeśli komuś zależy -- będzie ładował ;) do dużego gniazda USB.
    Próbowałem przeróżnych kombinacji, ale na razie nie zdołałem
    zepsuć niczego tymi metodami.