  • 11. Data: 2017-09-12 21:06:17
    Temat: Re: Powerbank manta
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 12.09.2017 o 18:38, J.F. pisze:
    > Tak w ramach narzekania
    >
    > W Auchan sie pojawily powerbanki Manta 4000mAh, za ~10 zl, rozmiar
    > sensowny ... no to kupilem.
    > O, cos takiego
    > https://mediamarkt.pl/telefony-i-smartfony/powerbank
    -manta-mpb002-4000-mah-czarny

    > I cos tak kiepsko dziala, rozkladam - w srodku dwa ogniwa 18650 ... o
    > pojemnosci 1200mAh.
    >
    > no i zachodza pytania:
    > a) robota celowa, czy pomylka w produkcji,  jakich pewnie wiele ?

    To taka chińska metoda podawania pojemności wzorowana na ichniej
    metodzie podawania mocy głośników.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2017-09-12 21:23:18
    Temat: [OT] Powerbank manta
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a dlaczego taki niski poziom merytoryczny tego pytania Kolegi J.F.?

  • 13. Data: 2017-09-13 01:04:52
    Temat: Re: [OT] Powerbank manta
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-09-12 o 21:23, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > a dlaczego taki niski poziom merytoryczny tego pytania Kolegi J.F.?
    Byś Ty też mógł wziąć udział w dyskusji. Inaczej nie zrozumiesz.

  • 14. Data: 2017-09-13 22:21:39
    Od: Luke <l...@l...net>

    > Poza tym - Manta... czego się spodziewałeś? Mi wszystko tego importera
    > się rozsypało a próbowałem różnych rzeczy.

    Zdarzają się wyjątki. DVD (taki stary, bez HDMI) działał z 6-7 lat
    bardzo intensywnego użytkowania. Potem prawdopodobnie spalił się silnik,
    bo elektronika chodziła, tylko płytą nie kręcił i nie wysuwał tacki.

    L.

  • 15. Data: 2017-09-14 21:08:44
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Byś Ty też mógł wziąć udział w dyskusji. Inaczej nie zrozumiesz.

    no ale mój udział to by była obraza dla europejskich abiturientów...