  • 1. Data: 2010-11-08 07:47:02
    Temat: Powoli staje się to plagą.
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-auto
    stradzie-a2-blokada-drogi,1,3775289,region-wiadomosc
    .html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-11-08 07:51:40
    Temat: Re: Powoli staje się to plagą.
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

     x...@p...onet.plhttp://jerzu.waw.plGG:12928
    0
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

    Czym się kieruje taki kierownik wyjeżdżający pod prąd ??
    A może to wpływ tego że dużo nas na wyspach tych co się jeździ nie tą
    stroną drogi ?

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-11-08 08:06:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-auto
    stradzie-a2-blokada-
    drogi,1,3775289,region-wiadomosc.html

    Jak można nie zauważyć, że jedzie się autostradą pod prąd?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-11-08 08:36:55
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości

    > Czym się kieruje taki kierownik wyjeżdżający pod prąd ??
    > A może to wpływ tego że dużo nas na wyspach tych co się jeździ nie tą
    > stroną drogi ?

    Ja myślę, że to jest spowodowane zaskoczeniem polskich obywateli na skutek
    uruchomienia drugiego pasa ruchu autostrady w przeciwnym kierunku, co jest
    rzeczą niebywałą jak na polskie warunki ;D

  • 5. Data: 2010-11-08 08:39:05
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    stradzie-a2-blokada-
    > drogi,1,3775289,region-wiadomosc.html
    >
    > Jak można nie zauważyć, że jedzie się autostradą pod prąd?

    No jak to jak ?
    Tak samo jak nie można zauważyć, że się w ogóle porusza autostardą :D

  • 6. Data: 2010-11-08 08:45:52
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2010-11-08 08:06, to pisze:
    > begin jerzu

    stradzie-a2-blokada-
    > drogi,1,3775289,region-wiadomosc.html
    >
    > Jak można nie zauważyć, że jedzie się autostradą pod prąd?

    No, to jeszcze można sobie wyobrazić, myślą że jadą drogą jednojezdniową
    dwukierunkową :) Ale jak są skonstruowane zjazdy że można je pomylić z
    wjazdem? Chyba że taki pacjent specjalnie skręca w drogę dochodzącą z
    prawej skręcając o prawie 180 stopni, wjeżdżając w zjazd myśląc że to
    wjazd... nie wiem jak tam są zjazdy pokonstruowane. Jeśli jednak tak by
    było, gościom takim powinno się odbierać prawo jazdy bez możliwości
    ponownego wydania (o ile przeżyje taki rajd...), skoro wycina taki
    numer, to co jeszcze wyprawia na drodze poza autostradami.

    Arkady

  • 7. Data: 2010-11-08 09:06:59
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik jerzu napisał:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wypadek-na-auto
    stradzie-a2-blokada-drogi,1,3775289,region-wiadomosc
    .html
    Autostrada jak autostrada.
    Mnie zawsze zastanawia jak delikwent potrafi na wezle Murckowskim pomylic wjazd ze
    zjazdem lub
    odwrotnie a do tego mylacymi sa najczesciej busy/dostawczaki lub ciezarowki(zestwy).
    Jakis czas temu sam o malo nie pocalowalem się z dostawczakiem, ktory zjazdem na
    A4(kier Krakow)
    wjezdzal w kierunku 3Stawow :-( Nie wspomne juz o cofaniu na zjazdach/wjazdach lub
    zawracaniu na
    nich, to samo tyczy sie A4.
    http://www.polskibeton.pl/images/Murckowska.jpg
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-11-08 17:20:49
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    Arkady napisal:

> [...]
    | odbierać prawo jazdy bez możliwości ponownego wydania (o ile przeżyje
    | taki rajd...), skoro wycina taki numer, to co jeszcze wyprawia na

    Ja się przyznam do przygody, którą jestem do tej pory zażenowany. Wydawało
    mi się zawsze, że wjazd 'zjazdem w drugą stronę' to domena naprawdę kiepsko
    obytych kierowców, aż któregoś późnego wieczora nie zrobiłem dokładnie
    czegoś takiego. Mianowicie na obwodnicy Krakowa, na wjeździe z Tynieckiej:
    http://tnij.org/ix07 Było ciemno, znaki tam są nieszczególne (co prawda
    później faktycznie dostrzegłem skromne oznakowanie na asfalcie), a ja
    jechałem motocyklem, więc oświetlenie jednak nieco gorsze niż w samochodzie.
    Na szczęście turlałem się tam powoli, ze względu na mrok właśnie i po
    dotarciu na szczyt stwierdziłem, że kur*a, chyba w złą stronę pojechałęm.
    Zjechałem z powrotem i wjechałem już tam gdzie trzeba. Oczywiście był to mój
    błąd, który mógł się skończyć tragicznie, niemniej jednak uważam, że
    oznakowanie w tamtym miejscu jest do dupy i brak latarni przyczynia się do
    pogorszenia całej sytuacji.

    W Niemczech to często widywałem takie duże odblaskowe znaki informujące, że
    jedzie się 'pod prąd' na wjeździe, czyli nie jest to tylko nasz problem, a
    podobne zdarzenia musiały mieć miejsce i krajach sąsiednich.

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 9. Data: 2010-11-08 17:34:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 08 Nov 2010 17:20:49 +0100 osobnik zwany Bialy
    wystukał:

    > W Niemczech to często widywałem takie duże odblaskowe znaki informujące,
    > że jedzie się 'pod prąd' na wjeździe, czyli nie jest to tylko nasz
    > problem, a podobne zdarzenia musiały mieć miejsce i krajach sąsiednich.

    nie tylko musiały ale i zdarzają się dosyć często. Zawsze się
    zastanawiałem jak oni to robią :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2010-11-08 18:44:05
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    masti napisal:

    | Dnia pięknego Mon, 08 Nov 2010 17:20:49 +0100 osobnik zwany Bialy
    | wystukał:

    | nie tylko musiały ale i zdarzają się dosyć często. Zawsze się
    | zastanawiałem jak oni to robią :)

    Zrób sobie zoom w tym miejscu, które ja wkleiłem, w trybie satelity. Tam nie
    ma żadnej latarni i pomylić wjazd ze zjazdem jest wieczorem cholernie łatwo.
    Przy czym trzeba zauważyć, że takich wjazdów na autostradę ogólnie zbyt dużo
    nie ma, więc faktycznie - w biały dzień wjechać pod prąd ignorując wszystkie
    znaki dookoła - jest to pewna rzadka i niestety negatywna umiejętność ;)
    --
    Bialy | GG:1092403