  • 1. Data: 2019-02-16 15:49:07
    Temat: Powrót do przeszłości
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Przejechałem się tam i nazad gierkówką - od węzła w Dąbrowie G. do zjazdu
    na A1 koło Piotrkowa.
    Musze powiedzieć, ża jako mieszkaniec Małopolski poruszający się głównie po
    swoim województwie i czasami po Podkarpaciu czuję się rozpieszczony. Choć
    naszym drogom wciąż sporo brakuje, to przejazd wspomnainą trasą, którą
    bardzo dawno nie jechałem, był jak podróż do wczesnych lat 90.
    Nawierzchnia jak kartoflisko, słabo widoczne pasy, betonowe bariery bez
    odblasków, nieoznakowane ubytki asfaltu i marna infrastrukura (za
    Częstochową w stronę Łodzi chyba 40 km nie ma żadnej stacji benzynowej z
    normalnym kiblem i choćby jakąś kawą).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-02-16 16:26:38
    Temat: Re: Powrót do przeszłości
    Od: z <...@...pl>

    Sorry że się podłączam do tematu.
    Dzisiaj na A4 od Krakowa do Rzeszowa chyba tylko jeden "CPN" kible były
    ale zatankować się nie dało...

    A druga zagadka która mnie męczy od wielu lat to ekspresówka z Lublina
    do Piask. Od czasu remontu dwa MOPy niszczeją i więdną. 20 km bez CPNu.
    Kogo kopnąć w tyłek? :-)

  • 3. Data: 2019-02-16 17:00:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2019 o 16:26 z <...@...pl> pisze:

    > A druga zagadka która mnie męczy od wielu lat to ekspresówka z Lublina
    > do Piask. Od czasu remontu dwa MOPy niszczeją i więdną. 20 km bez CPNu.
    > Kogo kopnąć w tyłek? :-)

    Masz kasę stawiaj stację :-)
    Widocznie mało opłacalny interes na tym odcinku, tym bardziej jeśli jest
    tak jak mówisz i są stacje w odległości 20km.
    Jeżdżę tamtędy raz na miesiąc z Wawy do Chełma i nigdy nie miałem potrzeby
    na tej esce tankować ani się zatrzymywać. Tirmani gonią do granicy i nit
    tam z nich by nie stawał, osobówki zatankują w Chełmie lub Lublinie i też
    by tam nie tankowały. Od strony Wawy przed Lublinem jest parę duzych mopów
    z parkingami TIR i fastfoodami, jak ktoś jedzie z zachodu PL to się tam
    zatrzyma. Tutaj wg mnie - mop ani stacja paliw nie ma racji bytu.

    TG

  • 4. Data: 2019-02-16 17:04:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2019 o 15:49 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:

    > Nawierzchnia jak kartoflisko, słabo widoczne pasy, betonowe bariery bez
    > odblasków, nieoznakowane ubytki asfaltu

    Ta zima ją dobiła, ta degradacja zaczęła się po Nowym Roku, wcześniej było
    znośnie.
    Bieżące naprawy wyglądają jak na tych filmikach na youtubue - czterech
    majstrów gumofilcami zagęszcza asfalt wrzucony z worka do dziury z wodą...

    TG

  • 5. Data: 2019-02-16 17:35:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2019 17:04:26 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Bieżące naprawy wyglądają jak na tych filmikach na youtubue - czterech
    > majstrów gumofilcami zagęszcza asfalt wrzucony z worka do dziury z wodą...

    Żartujesz.

    Takim pseudoasfaltem to moja gmina łata boczne drogi i to starcza na góra
    rok, mimo że jeździ po nich 5 aut na godzinę... Jak to ma wytrzymać
    całodobowy sznur tirów?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2019-02-16 18:44:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 Feb 2019 15:49:07 +0100, w <v5ipz73wsmq5$.pn03zom0998h.dlg@40tude.net>,
    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > odblasków, nieoznakowane ubytki asfaltu i marna infrastrukura (za
    > Częstochową w stronę Łodzi chyba 40 km nie ma żadnej stacji benzynowej z

    40km? Na S3 nie było stacji przez 200km :)
    (teraz chyba coś tam zbudowali i jest co 100km ;) )

  • 7. Data: 2019-02-16 19:38:52
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > parę duzych mopów z parkingami TIR i fastfoodami, jak ktoś jedzie z
    > zachodu PL to się tam zatrzyma. Tutaj wg mnie - mop ani stacja paliw nie

    Chciałbym tylko zrozumieć dlaczego przed modernizacją MOP (CPN, Hotel
    nawet myjnia i chyba serwis się opłacały a po modernizacji już NIE.

    To wszystko stoi i niszczeje a i kasa została wydana i te MOPy
    zaprojektowano, oznaczono ...

    Co poszło nie tak?

  • 8. Data: 2019-02-16 19:43:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-16 o 19:38, z pisze:

    Tak mnie to dzisiaj ruszyło bo chyba przez 100 km jadąc A4 i zjeżdżając
    na Lublin kawałkiem S9 na wysokości Rzeszowa nie było gdzie zatankować.

  • 9. Data: 2019-02-16 19:58:37
    Od: Sławek <s...@p...onet.invalid.pl>

    W dniu 16.02.2019 o 15:49, Maciek pisze:
    [...]
> [...]
    > naszym drogom wciąż sporo brakuje, to przejazd wspomnainą trasą, którą
    > bardzo dawno nie jechałem, był jak podróż do wczesnych lat 90.

    Przejedź się drogą 28 od Krosna do Przemyśla to odzyskasz właściwą
    perspektywę. W szczególności od Sanoka na wschód.

    --
    Sławek

  • 10. Data: 2019-02-16 20:04:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2019 o 19:38 z <...@...pl> pisze:

    > Chciałbym tylko zrozumieć dlaczego przed modernizacją MOP (CPN, Hotel
    > nawet myjnia i chyba serwis się opłacały a po modernizacji już NIE.

    Ale nie rozumiem - masz pretensję do właściciela tego biznesu, że nie chce
    dokładać?
    Jak by był dochodowy - to by działał dalej...

    > To wszystko stoi i niszczeje a i kasa została wydana i te MOPy
    > zaprojektowano, oznaczono ...

    > Co poszło nie tak?

    Powstały inne mopy', stacje - bardziej dochodowe.
    Normalne prawa rynku.

    TG