  • 1. Data: 2002-01-02 19:41:47
    Temat: Pozdrowienia noworoczne
    Od: Marek Pokulniewicz <m...@s...gov.pl>

    Witam!

    Na ogol nie zagladam na polipa ale sobie pomyslalem, ze podziele sie
    kilkoma refleksjami na temat polskiego internetu. Mysle ze moge sie
    wypowiedziec bez zarzutu ze spam itp. Ta histeria anty-spamowa jest dosc
    zabawna. Po pierwsze nie wiadomo co to jest. Wlasciwie jesli cos sie komus
    nie podoba - spam. I tak na przyklad ktos wypowiada swoje poglady na IRC -
    znaczy sie spam jesli one nie sa zgodne z moimi pogladami. To jest
    generalnie sluszne spojrzenie na swiat. Jesli mam dostep do servera to
    moge na przyklad odciac. Jesli to bedzi instytucja rzadowa to nawet po
    kolacji bede mogl wyszeptac jaki to jestem odwazny - odcialem i nic mi nie
    zrobili!!!

    Nastepne zagadnienie. Strony WWW. Chce zrobic strone. I zaczynam od
    "strona w budowie" ale twierdze ze juz zrobiona. Zyczenia i prace to sa
    rozne rzeczy. I to ze ktos czegos chce to nie znaczy ze moze.

    Przyjmijcie prosze moje zyczenia noworoczne! Jest tu kilka osob ktore
    wniosly cos nowego do rozwoju sieci i te moje zyczzenia-uwagi sa do nich
    adresowane. Mysle ze jesli ktos chce porozmawiac na ten temat to raczej
    zwykla poczta. Nie chce sie narazic na zarzuty ze nikogo nie interesuje
    itp.

    Pozdrawiam

    Marek Pokulniewicz