  • 11. Data: 2019-10-16 16:36:25
    Temat: Re: Pożegnanie.
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    g...@g...com wrote:

    > Na gugelgrupsach wszystko się wyświetla:
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.programming/
    sF5WhL0Sf7k/ZaPQFlGqDAAJ

    Dziwne... na Googlu jest, a na news-archive też nie ma, same nagłówki i
    brak treści.

    http://42.pl/na/3e62d909-6102-4e25-ad4f-085c589e0d15
    @googlegroups.com

    http://news.chmurka.net/mid.php?mid=3e62d909-6102-4e
    2...@g...com

  • 12. Data: 2019-10-16 16:40:06
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 16 października 2019 16:36:29 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

    > Dziwne... na Googlu jest, a na news-archive też nie ma, same nagłówki i
> [...]

    Może cenzura facebooka ;p

  • 13. Data: 2019-10-16 20:37:43
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl>

    > Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia
    > Adam Karpierz

    Dzięki za świetną argumentację tego chwalebnego czynu.
    I do zobaczenia na Face(t)-(z)book.

  • 14. Data: 2019-10-19 13:07:50
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, October 16, 2019 at 9:45:37 AM UTC+2, g...@g...com wrote:

    > Jest coś trafnego w tym porównaniu.
    >
    > Swego czasu miałem trudności z tym, żeby "rzucić" Quorę.
    > Tam jest jeszcze trochę gorzej, bo jej założyciel jest jednym ze współzałożycieli
    Facebooka, więc ma dobrze obcykane mechanizmy uzależnień.

    > Miałem już dość impulsywnego wchodzenia na internety, żeby zobaczyć, czy coś się
    nie "wydarzyło".

    > Jednak w pewnym momencie zaobserwowałem, że większość problemu bierze się z mojej
    własnej aktywności. Że najpierw się angażuję w pisanie odpowiedzi, a później
    przełączam się w tryb "oczekiwania na interakcje" (czyli albo że ktoś odpowie, albo
    zrobi upvote). Dlatego postanowiłe sobie, że mogę korzystać z Quory, byle bym tylko
    nie pisał nowych odpowiedzi.

    > Ostatecznie i tak pękłem, i czasem coś tam napiszę - ale nie uważam, że to źle, bo
    gdzieś tam sobie myślę, że te moje wypociny mogą mieć jakąś wartość dla innych ludzi.

    Mają, dla mnie nieraz były pomocne na wie sposobów, i innych grupowiczów
    oczywiście też.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-10-20 20:12:54
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 października 2019 09:15:35 UTC+2 użytkownik AK napisał:
    > Szanowni Współspacze:)
    >
    > Nadszedł czas rozstać się z tą grupą (tak jak kilka lat temu z
    > pl.comp.lang C).
    >
    > Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia
    > Adam Karpierz

    nie musi kolega opuszczac tej grupy, dobrze by bylo tylko tak nie pultac sie o
    wszystko z czym kolega sie nie zgadza

  • 16. Data: 2019-10-21 09:48:04
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 19 października 2019 13:07:52 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    > Mają, dla mnie nieraz były pomocne na wie sposobów, i innych grupowiczów
    > oczywiście też.

    :)
    dzięki!

  • 17. Data: 2019-10-31 15:35:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    g...@g...com wrote:

    > Może cenzura facebooka ;p

    Może ;)

    No to skopiuję z google groups.

    > Piszę, bo to mi daje poczucie spełnienia.

    Czyli z własnych potrzeb :)

    > Czasem też poznaję tam ciekawe osoby o podobnych zainteresowaniach.

    Mi się nie udało nikogo nowego poznać na Quorze.

    > Jeżeli coś robię z "narcystycznych potrzeb", to oglądam statystyki.
    > I trochę mi przykro, że to robię.

    Fakt... to może napędzać niezdrowe potrzeby. Pytanie, na ile masz to pod
    kontrolą. Jeśli masz, to myślę, że nie ma czym się przejmować.

    >To jeśli możesz, powklejaj mi tutaj linki do wątków na usenecie, z
    >których w ostatnim czasie dowiedziałeś się czegoś interesującego.

    Ostatnio trochę zaniedbałem Usenet, ale jest cała masa takich wątków, na
    różnych technicznych grupach. Choć -- prawda -- nie na programistycznych.
    Chyba, że na zagranicznych (comp.lang.c, comp.lang.c++).

  • 18. Data: 2019-12-09 11:20:42
    Temat: Re: Re:Pożegnanie.
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    slawek <x...@o...org> wrote:

> [...]
    z pl.comp.lang C).Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzeniaAdam Karpierz

    > return EXIT_SUCCESS;

    Albo raise(SIGQUIT);