  • 1. Data: 2015-08-24 01:38:20
    Temat: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Szukam nowej pracy. Oczywiście tym razem nie w Polsce. Przy okazji na
    wycieraczki trafiają wyniki wyszukiwania ofert z Polski. Można się przy
    okazji pośmiać.

    Elektronik - osoba, która zajmuje się montażem, instalacją, konserwacją
    i naprawą sprzętu komputerowego oraz innych urządzeń elektronicznych.

    Elektronik wyjeżdża do klienta i pracuje samodzielnie - wykrywa
    uszkodzenie sprzętu i w miarę możliwości likwiduje szkodę na miejscu.

    ja bym poszedł dalej i zlikwidował klienta ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-08-24 05:22:24
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
> [...]
    > uszkodzenie sprzętu i w miarę możliwości likwiduje szkodę na miejscu.
    >

    > ja bym poszedł dalej i zlikwidował klienta ;)

    No ale co Cię w zasadzie dziwi?
    Szukasz pracy dla inżyniera/projektanta?
    To napisz to... bo "elektronik" to bardzo ogólne pojęcie.

  • 3. Data: 2015-08-24 11:20:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > No ale co Cię w zasadzie dziwi?
    > Szukasz pracy dla inżyniera/projektanta?
    > To napisz to... bo "elektronik" to bardzo ogólne pojęcie.

    Mógłbyś w sumie nie odpisywać na moje posty ale odpowiem.

    "W zasadzie" nic mnie nie dziwi.

    Likwiduje szkodę likwidator szkód w Towarzystwie Ubezpieczeniowym.

    I gówno prawda że "Elektronik to osoba, która zajmuje się montażem,
    instalacją, konserwacją i naprawą sprzętu komputerowego" może się tym
    zajmować jak nie ma pracy ale nie musi.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2015-08-24 12:23:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Mógłbyś w sumie nie odpisywać na moje posty ale odpowiem.

    ???

    Ty w sumie mógłbyś nie zaśmiecać grupy takimi pierdołami.

    > "W zasadzie" nic mnie nie dziwi.

    A jednak zdziwiony jesteś i to bardzo :-)

    > Likwiduje szkodę likwidator szkód w Towarzystwie Ubezpieczeniowym.

    Albo pan naprawiacz.

    > I gówno prawda że "Elektronik to osoba, która zajmuje się montażem,
    > instalacją, konserwacją i naprawą sprzętu komputerowego" może się tym
    > zajmować jak nie ma pracy ale nie musi.

    Masz rację że nie musi. Może np. sprzedawać bilety w kinie.
    Albo układać mury z cegieł. Pecunia non olet.

  • 5. Data: 2015-08-24 12:36:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Masz rację że nie musi. Może np. sprzedawać bilety w kinie.
    > Albo układać mury z cegieł. Pecunia non olet.

    Jeszcze może zapieprzać wokół jąderka zrobionego z protoników i neutroników.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2015-08-24 14:57:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >uszkodzenie sprzętu i w miarę możliwości likwiduje szkodę na miejscu.
    >ja bym poszedł dalej i zlikwidował klienta ;)

    A jak to wyglada u zachodniej konkurencji ... podobnej branzy ?

    J.

  • 7. Data: 2015-08-24 15:44:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > ???
    >
    > Ty w sumie mógłbyś nie zaśmiecać grupy takimi pierdołami.

    Przecież to jest do śmiechu. Dla rozrywki grupy. Grupa nie pracuje na
    najwyższych obrotach nad nowym satelitą. Może się oderwać od schematów
    na chwile. Po za tym to nie elektroda.

    Nie śmieszy cię ten opis zawodu elektronik? Bo mnie bardzo śmieszy.

    Trzeba piętnować matołów piszących takie ogłoszenia bo jeszcze ktoś nie
    w temacie przeczyta i pomyśli, że to prawda.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2015-08-24 15:48:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nie
    >w temacie przeczyta i pomyśli, że to prawda.

    Ale czekaj - bo to opis stanowiska pracy.

    Maja go nazwac "serwisant systemow alarmowych", tomografow, systemow
    automatyki, czy do czego tam zamierzaja elektronika wykorzystac ?

    J.

  • 9. Data: 2015-08-24 16:41:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.08.2015 o 01:38 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    > Można się przy
    > okazji pośmiać.
    >

    > Elektronik - osoba, która zajmuje się montażem,

    No i to prawda. przynajmniej w moim przypadku.
    Monter urządzeń elektronicznych - taką mam specjalność wpisaną w papierach.

    Robert

  • 10. Data: 2015-08-24 19:12:21
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 11:20, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > I gówno prawda że "Elektronik to osoba, która zajmuje się montażem,
    > instalacją, konserwacją i naprawą sprzętu komputerowego" może się tym

    Ale chwila. To ty szukasz pracy? Czy praca szuka ciebie?

    JK