  • 1. Data: 2010-03-09 10:38:05
    Temat: Poznań/Piątkowo wieża TV
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Wie ktoś kiedy zamontują i uruchomią brakujące anteny na wieży TV na
    Piątkowie?
    Słaby sygnał TVN.
    A może już są tylko nie działają?
    Na stronie Emitela nic nie jest napisane. Na stronie TVN też nic nie ma.
    Nawet usunięte są wątki na ich forum o tej awarii.

    Robert

  • 2. Data: 2010-03-09 11:00:59
    Temat: Re: Poznań/Piątkowo wieża TV
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 9 Mar 2010 11:38:05 +0100, Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >Na stronie Emitela nic nie jest napisane. Na stronie TVN też nic nie ma.
    >Nawet usunięte są wątki na ich forum o tej awarii.

    a nie jest to zwiazane z modernizacja pod cyfrowa telewizje naziemna
    (dla jakiegos nadajnika doswietlajacego Poznan)?

    Wg harmonogramu, do 31.03.2010 ma byc odpalony 2 etap cyfrywazji
    dvb-t. Czekamy ze zniecierpliwieniem.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-03-09 14:06:44
    Temat: Re: Poznań/Pištkowo wieża TV
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Wg harmonogramu, do 31.03.2010 ma byc odpalony 2 etap cyfrywazji
    > dvb-t. Czekamy ze zniecierpliwieniem.

    Ten drugi etap dotyczy Poznania, czy całej Polski? Chodzi mi o to, czy
    można się spodziewać odpalenia nadajników także w innych miejscach, czy
    tylko tam? Jakbyś mógł zarzucić jakimiś informacjami na ten temat ;)...

    Konop

  • 4. Data: 2010-03-09 18:04:18
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 09 Mar 2010 15:06:44 +0100, Konop <k...@g...pl> wrote:

    >Ten drugi etap dotyczy Poznania, czy całej Polski? Chodzi mi o to, czy
    >można się spodziewać odpalenia nadajników także w innych miejscach, czy
    >tylko tam? Jakbyś mógł zarzucić jakimiś informacjami na ten temat ;)...

    Poznan (a dokladniej Srem) juz niby jest (testowo nadal), a do konca
    marca mialaby byc wieksza czesc, ...ale sie znowu zanosi na poslizg.

    ale te tematy to na pl.rec.telewizja

    --
    ThinkXtra