  • 1. Data: 2015-02-26 19:04:48
    Temat: Pozwolenie
    Od: MotoAnia <anka66xd@_NOSPAM_gmail.com>

    Moja mama nie wyraża zgody,żebym jeździła na cross'sie, uważa, że zabije
    się albo zostane sparaliżowana. Jak mam jej wytłumaczyć, że to nie jest
    takie złe jak myśli, co mam powiedzieć czy zrobić. Mój tata kupił mi
    cross'a i ja na nim jeżdżę i moje mama o tym nie wie, ale chcę, żby
    wiedziała.
    Mam Yamahe DT 80

  • 2. Data: 2015-02-26 20:50:18
    Temat: Re: Pozwolenie
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 26.02.2015 o 19:04, MotoAnia pisze:
> [...]
    > takie złe jak myśli, co mam powiedzieć czy zrobić. Mój tata kupił mi
    > cross'a i ja na nim jeżdżę i moje mama o tym nie wie, ale chcę, żby

    Powiedz mamie, że ja Ci pozwalam.

    --
    Arni

  • 3. Data: 2015-02-28 00:13:01
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-02-26 o 19:04, MotoAnia pisze:
> [...]
    > takie złe jak myśli, co mam powiedzieć czy zrobić. Mój tata kupił mi
    > cross'a i ja na nim jeżdżę i moje mama o tym nie wie, ale chcę, żby

    Ty jej nie wytłumaczysz, Twoje zdanie nie liczy się, zdanie Twojego taty
    pewnie również nie liczy się (jak to zwykle bywa w przypadku bliskich).
    Najlepiej jeśli poprze Cię jakaś psiapsiółka mamy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2015-02-28 01:43:14
    Od: "Tokio" <bartektokio[NOSPAM]@op.pl>

    Jak mama fajna, hot mama, to daj mnie z nią pogadać. Przekonam ją. Mam
    doświadczenie w podobnych sprawach.

    Pozdrawiam
    Tokio

    z.pl...

  • 5. Data: 2015-02-28 12:52:03
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2015-02-28 o 01:43, Tokio pisze:
    > Jak mama fajna, hot mama, to daj mnie z nią pogadać. Przekonam ją. Mam
    > doświadczenie w podobnych sprawach.

    goddamn milf buster =)

    --
    ARQ