  • 1. Data: 2018-04-02 12:22:36
    Temat: Pozwolenie na buspasy w Warszawie
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    Heja
    najpierw w radiu, a potem w internetach przemknął mi njus, że właśnie
    dograno "testowanie pomysłu". Od maja na dwóch buspasach ma być roczny
    okres formalnego pozwolenia dla motocykli (albo jednośladów, przekaz nie
    był jasny).

    Czy ktoś wie coś więcej, w szczególności na _których_ buspasach? I czy
    obejmie również dostawców pizzy?

    --
    Alf/red/

  • 2. Data: 2018-04-03 03:36:08
    Temat: Re: Pozwolenie na buspasy w Warszawie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-02 o 12:22, Alf/red/ pisze:
> [...]
    > był jasny).
    >
    > Czy ktoś wie coś więcej, w szczególności na _których_ buspasach? I czy

    Dostawców pizzy nie, tylko dostawców koksu.

  • 3. Data: 2018-04-03 22:30:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-02 o 12:22, Alf/red/ pisze:

    > Czy ktoś wie coś więcej, w szczególności na _których_ buspasach?

    Oczywiście. Wie to każdy zainteresowany, który ma dostęp do internetu.
    Na dwóch wcześniej testowanych pasach dla autobusów.

    > I czy
    > obejmie również dostawców pizzy?

    A skąd, przecież to ma dotyczyć motocyklistów a nie jakichś dostawców,
    projektantów, handlowców czy lekarzy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-04-04 14:37:46
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Alf/red/ <a...@u...waw.pl> wrote:

    > Czy ktoś wie coś więcej, w szczególności na _których_ buspasach?

    Radzymińska i Łazienkowska.

    https://www.scigacz.pl/Warszawa,,buspasy,dla,motocyk
    li,od,wiosny,31434.html

    http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/warszaw
    a-motocyklisci-wjada-na-probe-na-buspasy-56451.html

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 5. Data: 2018-04-04 16:06:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-04 o 14:37, Adam Wysocki pisze:

    > Radzymińska i Łazienkowska.

    Nie pisz bzdur.
    Na ulicy Łazienkowskiej w Warszawie nie ma wydzielonego pasa dla autobusów.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/