PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca informatyka w Policji

  • 1. Data: 2002-03-22 10:01:47
    Temat: Praca informatyka w Policji
    Od: "Pablo" <p...@u...krakow.pl>

    Jestem ciekawy jak wyglada praca informatyka w Policji i jak tam płacą? Czy
    warto szukac tam pracy w tym zawodzie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2002-03-22 10:05:06
    Temat: Re: Praca informatyka w Policji
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Pablo" <p...@u...krakow.pl> writes:

    > Jestem ciekawy jak wyglada praca informatyka w Policji i jak tam płacą?

    Kiepsko, chociaż pracy też podobno dużo nie ma. Ale ja wolę się jednak
    napracować, ale coś z tego mieć. Trzeba też mieć kategorię A.

    > Czy warto szukac tam pracy w tym zawodzie?

    Nie.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-03-22 11:34:15
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Pablo" <p...@u...krakow.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem ciekawy jak wyglada praca informatyka w Policji i jak tam płacą?
    Czy
    > warto szukac tam pracy w tym zawodzie?

    Komisariaty z komputerami i bazami danych to dla naszej Policji przyszłość,
    która ją dopiero czeka. Wtedy będzie zapotrzebowanie na informatyków.

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-03-22 13:37:43
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    ...na razie co najwyzej do oliwienia maszyn,
    albo przy dobrym wietrze do pomocy pani Wiesi, ktora
    co kilka miesiecy ma problemy z wymiana zasobnika w Robotronie

  • 5. Data: 2002-03-22 18:13:14
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Fri, 22 Mar 2002 14:37:43 +0100, "Mike G." <g...@w...pl> wrote:

    >...na razie co najwyzej do oliwienia maszyn,
    >albo przy dobrym wietrze do pomocy pani Wiesi, ktora
    >co kilka miesiecy ma problemy z wymiana zasobnika w Robotronie
    Od czasu do czasu przegladniesz jakiegos peceta chyba ze jestes z
    miasta wojewodzkiego to moze sie zalapiesz na akcje z BSA. Roznica
    miedzy zwyklym misiem a misiem informatykiem to taka ze musisz
    przynajmniej wygladac inteligentnie.

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-03-23 11:43:35
    Od: "Robert" <n...@k...net.pl>

    Swego czasu mój brat się tam ubiegał o prace jako informatyk w komendzie
    wojewódzkiej ale zrezygnował jak dowiedział, że jest to praca mundurowa i
    trzeb odbyć normalne przeszkolenie takie jak muszą odbyć wszyscy policjanci.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 7. Data: 2002-03-24 13:45:33
    Temat: Odp: Praca informatyka w Policji
    Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wojewódzkiej ale zrezygnował jak dowiedział, że jest to praca mundurowa i
    > trzeb odbyć normalne przeszkolenie takie jak muszą odbyć wszyscy

    hmm.. dziwie sie czemu zrezygnowal...:-)
    jasne..pieniedzy z tego zadnych.. :-) przynajmniej jeszcze przez kilka
    lat... to oczywiste..ale z drugiej strony..

    hmm...
    nie jest tak zle...
    dla tych z wyzszym wyksztalceniem przygotowano szereg "atrakcji".. :-)
    pol roku w Szczytnie - tam nauka wszystkiego co potrzeba w pracy policjanta
    potem nastepne pol roku np w Pile... , potem moze jeszcze kolejne polroczne
    szkolenie...
    zajecia z kryminalistyki, prawa, psychologii, strzelnica, walki wrecz,
    poslugiwanie sie tonfa, dyzury, wypady na mecze w zolwikach (wiecie...te
    twarzowe kamizelki ;-)... jest wesolo... ;-)..
    Jesli wytrzymuja to kobiety to i kolega spokojnie dalby sobie rade..:-).. a
    im wiecej kursow sie przejdzie tym lepiej na przyszlosc..bo w policji jak
    wiadomo obowiazuje hierarchia i awansuje sie spelniajac okreslone warunki..

    zreszta... jak nie czuje powolania to moze lepiej, ze sie nie pchal na
    sile... :-)
    --
    Pozdrawiam - T0SIA

    Mądrzejszy mężczyzna ustąpi.