  • 1. Data: 2018-07-26 11:29:31
    Temat: Prądy wznoszące
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    Konstruktor namiotu nie przewidział prądów wznoszących?
    https://youtu.be/QavihCY8pFI

    --
    WM

  • 2. Data: 2018-07-26 16:37:02
    Temat: Re: Prądy wznoszące
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Konstruktor namiotu nie przewidział prądów wznoszących?
    >https://youtu.be/QavihCY8pFI

    Przewidzial przewidzial, tylko komu by sie chcialo do "2 second tent"
    wbijac sledzie/szpilki przez 10 minut :)

    https://www.decathlon.pl/namiot-2-seconds-2-os-id_84
    92461.html

    "Szybkie rozkładanie. Namiot samonośny (po rozłożeniu stawiasz go
    gdzie chcesz i jeśli nie ma wiatru, nie musisz nawet używać szpilek;
    namiot jest od razu gotowy do użytku!)."

    Jeśli :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-07-26 17:57:15
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-26 o 16:37, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > "Szybkie rozkładanie. Namiot samonośny (po rozłożeniu stawiasz go gdzie
    > chcesz i jeśli nie ma wiatru, nie musisz nawet używać szpilek; namiot

    Ja używałem namiotu brezentowego, którego waga nie zamieniała w latawca
    zbyt łatwo. Coś za coś.

    WM