  • 1. Data: 2017-12-06 17:12:03
    Temat: Praktyka rozwijania gałęzi git
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam projekt git. Chcę teraz dorobić dużą funkcjonalność A.
    Więc gałąź master zapisuję jako gałąź before_A i rozwijam master.
    Dużo ułatwia mi to, że mam pod Linuxem dwa osobne katalogi, każdy na
    inną gałąź gita.
    Ale jest problem:
    w gałęzi before_A zmieniam jakąś mniejszą funkcjonalność, rozwijając ją.
    Teraz chcę mieć dokładnie takie same zmiany w master. Więc muszę ręcznie
    powtórzyć wklejając te kawałki kodu?
    Jak działać a takim razie?

  • 2. Data: 2017-12-06 18:01:43
    Temat: Re: Praktyka rozwijania gałęzi git
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mam projekt git. Chcę teraz dorobić dużą funkcjonalność A.
    > Więc gałąź master zapisuję jako gałąź before_A i rozwijam master.

    A jak będziesz chciał jednocześnie rozwijać funkcjonalność B i C do
    tego, to jak ponazywasz te gałęzie? :->

    > Dużo ułatwia mi to, że mam pod Linuxem dwa osobne katalogi, każdy na
    > inną gałąź gita.

    A jakbyś miał Maca to dwóch katalogów już by się nie dało? Bez
    dublowania folderów można też git switch.

    Używasz cherry-pick do tego.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2017-12-06 20:13:55
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 2017-12-06 o 17:12, Borneq pisze:
    > Mam projekt git. Chcę teraz dorobić dużą funkcjonalność A.
    > Więc gałąź master zapisuję jako gałąź before_A i rozwijam master.

    Bez sensu.

> [...]
    > Teraz chcę mieć dokładnie takie same zmiany w master. Więc muszę
    > ręcznie powtórzyć wklejając te kawałki kodu?

    git checkout master

    git merge before_A

  • 4. Data: 2017-12-07 21:49:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.12.2017 o 20:13, kriters pisze:
    > git merge before_A

    Merge jest dla Lam ;-)

    --
    Pozdrawiam,