  • 11. Data: 2019-07-06 03:25:48
    Temat: Re: Prawdziwy latający Iron Man
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-04, Marek <f...@f...com> wrote:

    > F/X?
    > Życie mnie nauczyło że tv kłamie.

    Kupa spalin idąca z "tornistra". Jak już JF napisał, wygląda, że główny
    napęd jest w plecaku a to na rękach to tylko dysze pomocnicze do
    sterowania.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-07-06 16:54:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Kupa spalin idąca z "tornistra". Jak już JF napisał, wygląda, że główny
    > napęd jest w plecaku a to na rękach to tylko dysze pomocnicze do
    > sterowania.

    Zobacz 5:51, dobrze widać główny napęd

    --
    Czarek

  • 13. Data: 2019-07-06 20:31:08
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Sat, 6 Jul 2019 16:54:33 +0200, Czarek pisze:

    > Zobacz 5:51, dobrze widać główny napęd

    Zgadza się. A tu nawet lepiej widać:
    https://www.youtube.com/watch?v=DzN6zQ9dTJ8

    Nie wygląda to na f/x.