  • 1. Data: 2018-03-13 21:53:12
    Temat: Prepaid nielimitowany z MMS
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Poszukuje ofert prepaid z nielimitowanymi rozmowami, SMSami, kilkoma GB
    Internetu. Tutaj wszyscy operatorzy maja oferty. Ale do tego zestawu
    potrzebuje jeszcze MMS. Obecnie uzywany jest Formula Unlimited w Play. Z
    tego co udalo mi sie ustalic Play nie oferuje nic dla kogos
    potrzebujacych wiekszej liczby MMS. Dlatego szukam czegos nowego.
    Na razie udalo mi sie znalesc:
    Heyah 25 PLN/30 dni - 10 GB Internetu
    Plush 25 PLN/30 dni - 10 GB Internetu
    Nju 29 PLN/30 dni - 10 GB Internetu

    Sa jakies lepsze oferty?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2018-03-13 22:33:42
    Temat: Re: Prepaid nielimitowany z MMS
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-03-13 o 21:53, Marcin pisze:
> [...]
    > tego co udalo mi sie ustalic Play nie oferuje nic dla kogos
    > potrzebujacych wiekszej liczby MMS. Dlatego szukam czegos nowego.

    Co to za prepaid jak masz opłaty za miesiąc? Masz abonament w tym
    momencie ale bez smyczy.

    Jak miesięczny okres wypowiedzenia Cię satysfakcjonuje, to np. Premium
    Mobile ma za 24,70 opcję Freedom2 z 20GB internetu

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-03-13 22:39:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    https://a2mobile.pl/niewyczerpalne-pakiety

  • 4. Data: 2018-03-14 00:53:04
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > https://a2mobile.pl/niewyczerpalne-pakiety

    A z tym to ja bym uważał. Mój modem nie chce z tym współpracować, a
    telefon wykazuje bardzo marny transfer.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2018-03-14 07:53:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-13 o 21:53, Marcin pisze:
    > Play nie oferuje nic dla kogos potrzebujacych wiekszej liczby MMS

    Ależ oferuje. Redbull Mobile na kartę z pakietami nolimit (w tym mms):
    - za 3zł na 4 dni
    lub
    - za 30 zł na 31 dni.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2018-03-14 09:18:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > tego co udalo mi sie ustalic Play nie oferuje nic dla kogos
    > potrzebujacych wiekszej liczby MMS. Dlatego szukam czegos nowego.

    Przecież to są ceny groszowe. Ile ty byś chciał zaoszczędzić miesięcznie
    na tych intensywnych poszukiwaniach? 2 zł oszczędności za godzinę
    klikania po internecie i sprawdzania gwiazdek, to warto? Czy też szukasz
    oferty, w której płacą za wysyłanie tych MMSów?

    To już jest żenujące, to wypruwanie sobie flaków, żeby koniecznie
    dotrzeć do NAJTAńSZOśCI. Kiedyś, gdy minuta rozmowy przez komórkę
    kosztowała 3 złote + VAT, to był sens tracić czas na porównywanie taryf.
    Te czasy dawno minęły, ale odruchy pozostały :-)

    > Sa jakies lepsze oferty?

    Jeżeli nawet są, to różnice są bez znaczenia.
    Np. w Plusie na kartę jest 12 GB internetu, piąte doładowanie gratis.

  • 7. Data: 2018-03-14 09:20:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-14 o 09:18, Poldek pisze:

> [...]
    >
    > Jeżeli nawet są, to różnice są bez znaczenia.
    > Np. w Plusie na kartę jest 12 GB internetu, piąte doładowanie gratis.

    Przepraszam: 15 GB.

  • 8. Data: 2018-03-14 16:13:38
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Przepraszam: 15 GB.

    A dokładnie: 6+6+2 z czego te 2 to transfer na obszarze UE (jeśli nie
    wyjeżdżasz poza PL to te 2GB zużywane są na końcu)

  • 9. Data: 2018-03-14 21:56:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 00:53, Grzexs pisze:

    > A z tym to ja bym uważał. Mój modem nie chce z tym współpracować, a
    > telefon wykazuje bardzo marny transfer.

    Pytał o MMS, więc jaki transfer?

  • 10. Data: 2018-03-14 22:19:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 marca 2018 09:18:48 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Jeżeli nawet są, to różnice są bez znaczenia.

    Czytając tą m,in grupę też ie zastanawiam czemu ludziska swego czasu nie szanuja
    Przy nolimitach w granicach ceny najtańszej flaszki z biedronki jeśzcze komus sie che
    bawić w jakieś przenosiny, pakity, doladowywania z kapli cocacoli
    Ludzie swego czasu nie szanują