  • 1. Data: 2020-03-09 23:33:42
    Temat: Prezentacja numeru
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
    stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
    połączenia przychodzącego?

    Robert

  • 2. Data: 2020-03-09 23:47:49
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
    > stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
    > połączenia przychodzącego?

    BMT wieczne żywe. Orange godnym spadkobiercą nieboszczki tepsy.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2020-03-10 04:14:38
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
    > stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
    > połączenia przychodzącego?

    Niezbyt możliwe. I nie ma tu znaczenia, czy jest to centrum miasta, czy
    jakieś, PMF, zadupie.

    --
    P.

  • 4. Data: 2020-03-10 06:51:34
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Monday, March 9, 2020 at 3:33:43 PM UTC-7, Robert Wańkowski wrote:
    > Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
    > stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
    > połączenia przychodzącego?

    Oczywiście że możliwe, wszystko zależy kiedy, o jaki okres pytasz.

    P.

  • 5. Data: 2020-03-10 08:26:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-10 o 06:51, Piotr C. pisze:

    > Oczywiście że możliwe, wszystko zależy kiedy, o jaki okres pytasz.

    Teraz, dziś.

    Robert

  • 6. Data: 2020-03-10 10:59:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-10 o 04:14, PiotRek pisze:

    > Niezbyt możliwe. I nie ma tu znaczenia, czy jest to centrum miasta, czy
    > jakieś, PMF, zadupie.

    Byłem w salonie Orange i pani zapewniała, że na 100%.
    Zobaczę czy po uruchomieniu usługi zadziała. Aparat jaki tam jest to
    jakiś stary Panasonic z wyświetlaczem.
    Czy w samym aparacie trzeba coś ustawić, aby prezentacja numeru nastąpiła?
    Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.

    Pytanie zrodziło się, gdyż ten telefon ma starsza osoba i ktoś jej miał
    to załatwić, ale powiedział, że mają starą centralę i się nie da.

    Robert

  • 7. Data: 2020-03-10 11:22:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.
    No już mam.
    https://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z5e67
    6a03z3z2384cz656ez706466z22z48873abcbbd53d29ede56727
    d64b28db85756eed/tsn3/data/ALL/KXTSC11W/OI/764181/TS
    C11_PQQX14369WA.pdf

    Usługę włączą do 7 dni!
    A ktoś wie jak to w praktyce może być?

    Robert

  • 8. Data: 2020-03-10 16:14:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
    > stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
    > połączenia przychodzącego?

    W Poznaniu działały za dobrych czasów głównie centrale E-10A/B, z tego
    co pamiętam, to nie wszystkie karty abonenckie obsługiwały prezentację
    numerów, nie pamiętam też w jakim formacie, FSK czy DTMF, działało to na
    Alcatelu.
    W każdym razie może się zdarzyć, że jest BMT.

  • 9. Data: 2020-03-10 21:33:34
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu wtorek, 10 marca 2020 16:14:50 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    > Alcatelu.
    > W każdym razie może się zdarzyć, że jest BMT.

    Na E10A prezentacji nie było, na E10B od softu R22 (jeszcze w zeszłym wieku)
    prezentacja była i jest już bez problemu. Format oczywiście FSK V.23.
    Reasumując nie ma możliwości żeby nie dało jej się włączyć. Gorzej może być z jej
    odebraniem, gdy przywiezie się jakiś egzotyczny telefon/wynalazek z innym niż
    normalny, europejski standard (np. Bell - USA).

    Ircys

  • 10. Data: 2020-03-11 03:02:43
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Tuesday, March 10, 2020 at 1:33:35 PM UTC-7, Ircys Ircys wrote:
> [...]
    odebraniem, gdy przywiezie się jakiś egzotyczny telefon/wynalazek z innym niż
    normalny, europejski standard (np. Bell - USA).

    W Poznaniu nie ma już E-10B (OCB283), z tego co pamiętam ta z "śródmieścia" (tzn.
    Jeżyce) została już lata temu przełączona na S12 i w tej chwili chyba wszystko jest
    na S12. Notabene, ktoś się orientuje jakie jeszcze pozostały hosty i ile linii? W
    każdym razie identyfikacja powinna być do włączenia wszędzie, tak jak wspomniałeś -
    FSK. Nie mam pojęcia jak wygląda sprawa na modemach, nie wiem jak to się tam teraz
    nazywa - Neo-cośtam czyli VoIP po ADSL, czy tam jest identyfikacja domyślnie czy
    nadal płatna opcja czy w ogóle się nie da.

    P.