  • 11. Data: 2019-02-01 21:25:37
    Temat: Re: Problem plecakowy z wariantami
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, February 1, 2019 at 11:59:43 AM UTC+1, fir wrote:
> [...]
    natchnione jakas denna szajba - W pewnym sensie traktuje broneq jako parodie czy moze
    raczej karykature samego siebie tyle ze zdecydowan ie niezbyt udana ;c (nardzio wasko
    zakresowa i z dolaczona glupota i szajbą)

    pytania o tyle robi wrazenie inwalidy umyslowego, (itd itd, o tyle dolaczylbym go do
    znanego zestawu inwalidow umyslowych jak np ramine i spolka... )

    > no u mnie raczej po nowemu, sporo sie zmienilo, mniej koduje wiecej zajmowalem sie
    innymi sprawami

    No ale ja właśnie pytam co ciekawego (i nudnego) kodujesz, nawet jeśli mniej.
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2019-02-01 22:02:33
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lutego 2019 21:25:38 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

> [...]
    znanego zestawu inwalidow umyslowych jak np ramine i spolka... )

    > No ale ja właśnie pytam co ciekawego (i nudnego) kodujesz, nawet jeśli mniej.

    pisalem ostatnuio na grupie o tym, gdzies niedaleko jest opis

    np napisalem asembler x86 (generuje exeki) o nazwie org-asm )organic assembler) i
    zaczalem pisac kompilator hipermodulowego c o nazwie "furia" (projekt zaczety okolo 8
    lat temu 11.11.11 o 11:11:11)

    pozatym pisze blbliteke do pracy z tekstami i resizowalnymi tablicami o nazwie sicl.c
    (sickle.c) .. no i jeszcze tam kilak projektow, edytor tekstu itd

    obecnie wiecej pisuje na comp.lang.c,
    a wogole ostatnio mam tyle zamieszania
    i bulu zempof (i inn) ze wogole nie koduje... mysle raczej o tej sprawie w sadzie bo
    ciezko mi sie pogodzic z wyrwaniem mi zeba bez mojej zgody

    ale jak odpoczne to costam pokoduje

  • 13. Data: 2019-02-01 22:16:24
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lutego 2019 22:02:34 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    sicl.c (sickle.c) .. no i jeszcze tam kilak projektow, edytor tekstu itd

    procz tego paczke projektow graficznych na mojej bibliotece green.fire.dll... plus
    snuje troche rozwazan na temat fabul
    gier przygodowych (co nie jest kodem ale jest z dziedziny i poswiecilem na to
    dostatecznie duzo czasu by to tu wymienic, choc rezutltatow widocznych to nie dalo)

    1. orgazm i furia
    2. sickle.c (i jej ew aplikacje)
    3. green fire.dll (i jej ew liczne aplikacje/prototypy)
    4. rozkminki na temat scenopisarstwa

    z tym ze ak naprawde wiekszosc tego lezy
    raczej odlogiem, jesli juz mialbym cos robic to chyba w punktach 2 i 4 (ale o tym
    kiedy indziej)

  • 14. Data: 2019-02-02 01:36:26
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 1 lutego 2019 22:16:25 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    kiedy indziej)

    bo ciezko mi sie pogodzic z wyrwaniem mi zeba bez mojej zgody

    W grach komputerowych mnie zawsze najbardziej fascynowało AI. Jak zrobić w
    każdej grze przeciwników z regulowaną inteligencją? Mało grywam w gry 3D,
    ostatnio intensywnie grałem wiele lat temu w starego Warcraft III. Można
    było ustawić tylko kilka poziomów komputera. Gdy się raz wygrało na
    jednej planszy to potem gra robiła się nudna. Można było w ten sam sposób
    wygrywać w kółko. Moim zdaniem powinien być płynny regulator inteligencji
    np. od 1 do 100 i random seed od 0 do 4mld. Na każdym seedzie rozgrywka
    powinna być zasadniczo inna. Ciekawe czy w praktyce możliwe byloby uzyskanie
    tak regulowanej inteligencji komputerowego przeciwnika.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-02-02 11:13:05
    Od: fir <p...@g...com>

> [...]
    >
    > z tym ze ak naprawde wiekszosc tego lezy
    > raczej odlogiem, jesli juz mialbym cos robic to chyba w punktach 2 i 4 (ale o tym

    o sicl.c moge napisac konkretniej gdy bede nad tym procowac, a potrebujetroche to
    przepisac i podumac koncepcyjnie

    narazie jestem zbyt zmeczony i mam mase innych zajec

  • 16. Data: 2019-02-03 22:10:12
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 2 lutego 2019 11:13:06 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > o sicl.c moge napisac konkretniej gdy bede nad tym procowac, a potrebujetroche to
    przepisac i podumac koncepcyjnie

    > narazie jestem zbyt zmeczony i mam mase innych zajec

    nieststy jest jakos tak, ze im czlowiek madrzejszy/bardziej swiadomy tym wiecj sie
    wogol niego jakos gromadzi jakby 'problematycznych energii' czy jak to nazwac (nie
    wiem jak to nazwac bo nawet tego nie rozumiem, [dzial to jakos tak ze po prostu
    uzywany mozg zaczyna jakby bardziej bolec czy co]) i z tym badziewiem trzeba sie
    borykac (zwlaszcza jak ktos jest przewlekle chory jak ja)

    ostatnio te kwestie jeszcze bardziej mnie mecza nieststy, i to w stopniu chyba
    gorszym niz kiedykolwiek, czuje sie jak
    na torturach - jak odpoczne pokoduje, ale nie wiem kiedy to bedzie

  • 17. Data: 2019-02-19 15:03:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > mysle raczej o tej sprawie w sadzie bo ciezko mi sie pogodzic z
    > wyrwaniem mi zeba bez mojej zgody

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że to będzie słowo przeciwko słowu?
    Dentysta powie, że wyraziłeś zgodę i tego chciałeś. Przecież pierwszym
    pytaniem obrońcy dentysty będzie, jak mogłeś nie zauważyć, że dentysta
    wyrywa nie ten ząb, co trzeba.

    A może po prostu nie miał wydać :)

  • 18. Data: 2019-02-19 16:00:01
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 19 Feb 2019 14:03:28 +0000 (UTC), Queequeg wrote:

> [...]
    > Dentysta powie, że wyraziłeś zgodę i tego chciałeś. Przecież pierwszym
    > pytaniem obrońcy dentysty będzie, jak mogłeś nie zauważyć, że dentysta

    Byłeś kiedyś u dentysty?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 19. Data: 2019-02-19 16:12:26
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > Byłeś kiedyś u dentysty?

    Wiele razy.

  • 20. Data: 2019-02-19 16:38:54
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 19 Feb 2019 15:12:26 +0000 (UTC), Queequeg wrote:

    > Wiele razy.

    I oczywiście jak dostałeś znieczulenie miejscowe to czułeś którego zęba Ci
    obrabia dentysta? Nic, tylko pogratulować odporności na ból, bo widać słabe
    to było znieczulenie.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka