  • 21. Data: 2019-02-19 16:42:17
    Temat: Re: Problem plecakowy z wariantami
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > I oczywiście jak dostałeś znieczulenie miejscowe to czułeś którego zęba Ci
    > obrabia dentysta? Nic, tylko pogratulować odporności na ból, bo widać słabe
    > to było znieczulenie.

    Ja nie mówię, że czułem (choć to zależy od tego, czy na górze czy na dole,
    bo inny jest rodzaj znieczulenia -- na górze da się wyczuć). Ja mówię o
    tym, jaka może być linia obrony.

    A przede wszystkim trzeba mieć dowody inne niż "bo pan powiedział".
    Świadek pewnie jest (asystent(ka)), ale on będzie raczej zeznawał na
    korzyść swojego pracodawcy (lub powie, że nie pamięta sytuacji).