  • 1. Data: 2016-09-17 22:30:36
    Temat: Problem z CR 125 89r
    Od: Bremu1998 <Arekkawa8@_NOSPAM_o2.pl >

    Witam mam problem z moją honda CR 125 z 1989 roku. Otóż motocykl bardzo
    ciężko odpala tzn szczela z wydechu nawet po odpaleniu. Tłok jest ok
    kompresja ponad 10bar. I zastanawiam się nad tym czy może to być przyczyną
    słabego statora napięcie jakie z niego wychodzi to niecałe 30V. Nie mogę
    też nigdzie znaleźć serwisówki do tego modelu. Pomocy!!!

  • 2. Data: 2016-09-18 11:00:37
    Temat: Re: Problem z CR 125 89r
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bremu1998 Arekkawa8@_NOSPAM_o2.pl ...

> [...]
    > być przyczyną słabego statora napięcie jakie z niego wychodzi to
    > niecałe 30V. Nie mogę też nigdzie znaleźć serwisówki do tego modelu.

    Szczela - really?

  • 3. Data: 2016-09-21 00:55:12
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Bremu1998 <Arekkawa8@_nospam_o2.pl > wrote:

> [...]
    > słabego statora napięcie jakie z niego wychodzi to niecałe 30V. Nie mogę
    > też nigdzie znaleźć serwisówki do tego modelu. Pomocy!!!

    Oddaj do mechanika.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]