  • 1. Data: 2019-03-04 21:52:35
    Temat: Problem z bezprzewodową klawiaturą UKB-500-RF - to uszkodzenie czy ten typ tak ma?
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    Pacjent:
    https://botland.com.pl/pl/klawiatury-i-myszy-do-rasp
    berry-pi/9606-klawiatura-bezprzewodowa-touchpad-mini
    -key-czarna-z-podswietleniem.html

    Klawiatura łączy się z komputerem za pomocą dongla USB, który
    rozpoznawany jest jako urządzenie interfejsu HID (w Windows) Urządzenie
    nieużywane przez bodajże 5 minut usypia się samo. Jedynym sposobem, żeby
    je podnieść do życia jest wyciągnięcie i włożenie dongla z powrotem do
    USB, wtedy ożywa. Nie pomaga zrobienie niczego po stronie klawiatury -
    żaden klawisz nie podnosi jej do życia, ponowne włączenie również nie
    pomaga. Tylko wyjęcie dongla i włożenie ponowne podnosi klawiaturę.
    Klawiatura zachowuje się identycznie w Windows, jak i w Raspberry Pi
    (OSMC z Kodi 17.6)

    Jakieś pomysły co z tym zrobić czy raczej próbować oddać na reklamację?
    Te klawiaturki tak mają?

    --
    t0maszek

  • 2. Data: 2019-03-04 23:01:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-04 o 21:52, Tomaszek pisze:

    > Jakieś pomysły co z tym zrobić czy raczej próbować oddać na
    > reklamację? Te klawiaturki tak mają?

    Oddać na reklamację. Mam podobną od jakichś 3 lat i wciśnięcie dowolnego
    przycisku wyzwala klawiaturę z usypiania. Działa mi to pod Win10 jak i
    Android Boxem.

  • 3. Data: 2019-03-05 00:33:08
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-03-04 o 22:52, Tomaszek pisze:
> [...]
    > (OSMC z Kodi 17.6)
    >
    > Jakieś pomysły co z tym zrobić czy raczej próbować oddać na reklamację?

    Wyłącz usypianie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-03-05 01:48:19
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2019-03-05 o 00:33, Animka pisze:
    > Wyłącz usypianie.

    Zrobiłem to. Nic nie daje

    --
    t0maszek

  • 5. Data: 2019-03-16 12:45:20
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

> [...]
    > (OSMC z Kodi 17.6)
    >
    > Jakieś pomysły co z tym zrobić czy raczej próbować oddać na reklamację?

    Jeśli to kogoś jeszcze interesuje: klawiaturka poszła na reklamacje i
    została wymieniona na inny egzemplarz, który nie ma tej wady. Przy
    okazji: sklep Botland - wszystko sprawnie i bardzo szybko. I cukierasa
    dają w paczce:)

    --
    t0maszek