  • 1. Data: 2019-03-27 03:04:17
    Temat: Problem z instalką Win 10 na NVMe 970 EVO Plus
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Parę tygodni temu pisałem o zakupie dysku 500G Samsung 970 EVO Plus...

    Wreszcie się zabrałem za instalkę i mam problemy.

    Płyta nie widzi dysku - ok, upgrade BIOSu do najnowszego... wszystko potem
    gra i bucy.

    Przygotowuję medium instalacyjne programem MS produkującym mi bootowalny
    USB flash drive 32G.

    Bootuje kompa z kluczyka usb - Instalacja Windows 10 Pro bez żadnych innych
    dyskow w systemie - szafa gra, wszystko idzie gładko... finalny reboot no
    to wyciągnąłem kluczyk usb, wsadzilem stary dysk hdd i bootuje z EVO. Ale
    windows drze ryja ze nie widzi kluczyka... ok, no to bootuje jeszcze raz z
    EVO, tym razem kluczyk jest w gniazdku... pyta ostatni ekran z
    uprawnieniami o raportowanie lokacji czy wysylanie próbek mowy do sieci -
    klikam na wszystko nie, ze nie chce chmury itp - klikam next i...

    No i kicha.

    Czarny ekran i nic nie dziala.

    Wyciagam kluczyk - nie bootuje z EVO.
    Wyciagam EVO i bootuje ze starego hdd - nie bootuje.
    Ok, starym dyskiem zajme sie potem, ale objawy niepokojace...

    Prubuje jeszcze raz odpalic kompa tylko z EVO i kluczykiem USB. Kicha.
    Dobra - instalujemy Win10 jeszcze raz.
    Wszystko odbywa sie sprawnie - tym razem nic przy ostatnim reboocie nie
    wyciagam, sam sie przelaczyl komp na boot z EVO ale kicha: pusty pulpit
    jest, tapeta ,,złoty zachod slonca na plaży morskiej"... nie ma ikon,
    Ctr+Esc nie dziala, NumLock żywy ale nie udaje mi sie nic z klawiatury
    wysuplac poza ctrl+alt+del - daje natychmiastowy czarny ekran i dlugi
    reboot windows do tapety zachodu slonca... nie ma kursora myszki ale myszka
    żywa i swieci na czerwono.
    Komputer żywy bo po paru minutach gasnie ekran w trybie oszczedzania
    energii i wcisniecie klawisza budzi ekran znowu do tapety...

    Instaluje Win10 jeszcze raz od poczatku: znowu to samo..

    Co sie dzieje?

  • 2. Data: 2019-03-27 04:02:35
    Temat: Re: Problem z instalką Win 10 na NVMe 970 EVO Plus
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > nie ma kursora myszki ale myszka
    > żywa i swieci na czerwono.

    Kursor mychy jest widoczny - slepy jakis jestem :)