  • 1. Data: 2019-06-08 16:01:45
    Temat: Problem z starym podwójnym kondensatorem.
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    Witajcie.
    Może ktoś w większym doświadczeniem mi podpowie jak były łączone
    kondensatory podwójne. Gdzie były wyprowadzenia + i - .
    I czy łączono minusy razem czy raczej szeregowo to znaczy + do - .
    Zastanawiam się czy obudowa jest połączona pomiędzy kondensatorami.
    Każda podpowiedz się przyda.
    Mój kon. to 32+32uF 500/540V firma DUCATI jest prawie identyczny
    z tym na zdjęciu.
    http://prntscr.com/nz8l9w

    Pozdrawiam. Paweł Kasztelan

  • 2. Data: 2019-06-08 16:31:44
    Temat: Re: Problem z starym podwójnym kondensatorem.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Kasztelan napisał:

> [...]
    > Każda podpowiedz się przyda.
    > Mój kon. to 32+32uF 500/540V firma DUCATI jest prawie identyczny

    Wspólny minus na obudowie.

    Jarek

    --
    Jedziecie do stolicy kraju kapitalistycznego. Który to kraj ma być może
    nawet tam i swoje plusy. Rozchodzi się jednak o to, żeby te plusy nie

  • 3. Data: 2019-06-09 00:11:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Paweł Kasztelan pisze tak:

    > czy łączono minusy razem czy raczej szeregowo to znaczy + do -

    szeregowo - +- +

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2019-06-09 06:05:08
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-06-09 00:11, PiteR wrote:

    > szeregowo - +- +

    Takie były potrzebne w zasilaczach urządzeń tranzystorowych, napiecie
    +/- do 80[V].
    https://obrazki.elektroda.pl/9344774400_1428586978.g
    if
    i takie kondensatory: https://obrazki.elektroda.pl/31_1158191351.jpg

    Ten zaprezentowany w pytaniu, jest na napiecie powyżej 200 [V], czyli do
    urządzeń lampowych.
    Stosowano tam inną konfiguracje połączeń filtra.
    https://0.allegroimg.com/original/0ccae4/6a760d7846f
    3935d7ef08c5bae80

  • 5. Data: 2019-06-09 06:25:01
    Temat: Re: OT: Problem z starym podwójnym kondensatorem.
    Od: Ilona <i...@u...net>

    A tu się Michaił Dmitrienko z Ałma-aty napracował.

    https://wasp.kz/articles.php?article_id=754&rowstart
    =1

  • 6. Data: 2019-06-10 18:28:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Kasztelan" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Każda podpowiedz się przyda.
    >Mój kon. to 32+32uF 500/540V firma DUCATI jest prawie identyczny

    Mnie to wyglada na wspolny "-" na obudowie.

    J.

  • 7. Data: 2019-06-11 01:47:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jak laczone zalezalo mod konfigracji zasilacza. Amen.