  • 1. Data: 2014-08-17 20:38:48
    Temat: Problem z światłem stop
    Od: FenikS1909 <grzesiekol1@_NOSPAM_interia.eu>

    Witam.
    Posiadam aprilie rs 125 z 2000 roku i mam problem ze światłem stopu
    tylnego.
    Gdy ją kupiłem już nie działało. Coś tam czytałem że może być to powód
    bezpiecznika światła stopu, i nie wiem gdzie on się znajduje.
    Z góry dziękuje.

    Pozdrawiam:
    FenikS1909

  • 2. Data: 2014-08-18 06:31:55
    Temat: Re: Problem z ?wiat?em stop
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-17 20:38, FenikS1909 pisze:
> [...]
    > Gdy ją kupiłem już nie działało. Coś tam czytałem że może być to powód
    > bezpiecznika światła stopu, i nie wiem gdzie on się znajduje. Z góry

    Wpisz w wyszukiwarkę magiczne:
    aprilia rs 125 fuse box
    i już masz
    Jacek